ויראלי

שלמה ארצי שר עם משפחות החטופים את התקווה: צפו ברגע המרגש

הזמר הוותיק והאהוב לקח חלק אמש בעצרת למען שחרור החטופים שנערכה בכיכר החטופים בתל אביב, קרא לעולם לשחרר את החטופים ושר עם הנוכחים את שירת התקווה
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90)
אחרי 36 ימים שבני משפחותיהם חטופים בעזה: משפחות החטופים והנעדרים ערכו אמש (ש') עצרת מרכזית בכיכר החטופים בת"א והעבירו מסר ברור: ממשלת ישראל היא האחראית הבלעדית  להחזרת כל החטופים הביתה עכשיו. בזמן שאנשי חמאס מסתובבים חופשי, בני המשפחות שלנו כלואים מתחת לאדמה בעזה. החזירו אותם עכשיו. המשפחות דרשו מהקהילה הבינלאומית והצלב האדום לדאוג לסיוע רפואי לחטופים, כפי שהם דואגים לאסירי חמאס.
 

הזמר הוותיק שלמה ארצי לקח אמש חלק בעצרת משפחות החטופים והנעדרים בתל אביב ושר על הבמה. במהלך ההופעה פנה ארצי אל הנוכחים במקום ואמר להם: "חשבתי שאם כולם יגידו את זה באנגלית, אז גם העולם הגדול ישמע את זה, אז בואו תגידו, bring them home". לאחר מכן שר ארצי יחד עם קהל הנוכחים את שירת התקווה.


כזכור, ברצועת עזה מוחזקים עדיין 239 חטופים ישראלים מאז מתקפת הטרור הרצחנית שביצעו מחבלי חמאס, לפני יותר מחודש, במתקפה שגבתה את חייהם של יותר מ-1,100 ישראלים וגרם לפציעתם של יותר מ-7,000 נוספים, מה שהתחיל את מלחמת חרבות ברזל המתנהלת בימים אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה