ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מושפל: "יא בן של.....כך תשאר"

ברקוביץ הצעיר הגיב לחבר הכנסת ניסים ואטורי: "תגיד מה אתה רוצה ימאוס", ואז חבר הכנסת הגיב לו בחזרה וכתב: "יבן של... כך תמיד תשאר, חוץ מזה שממה". העימות הזה הגיע לאלפי עיניים שראו והביעו את דעתם, במי תמכו יותר?
מערכת ice |  4
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
כשהביקורות על הממשלה לא נפסקות והשיח ברשתות החברתיות הולך ומקצין בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', ביום שישי נקלע חבר הכנסת ניסים ואטורי לעימות מוזר במיוחד בטוויטר מול בנו של אייל ברקוביץ', ליאור, שבדומה לאביו גם כן לא שומר בבטן.
תחילה, ואטורי העלה ציוץ שבו כתב על האפשרויות העומדות בפני הממשלה: "להקים מחדש את אלי סיני, דוגית וניסנית שבו כמובן הביע את רצונו להשתלט מחדש על איזור גוש קטיף בעזה וליישב את היישובים שפונו ב-2006 בהתנתקות, אותה קידם ראש הממשלה דאז, אריק שרון ז"ל".
 
ברקוביץ הצעיר הגיב לו: "תגיד מה אתה רוצה ימאוס", ואז חבר הכנסת הגיב לו בחזרה וכתב: "יבן של... כך תמיד תשאר, חוץ מזה שממה". העימות הזה הגיע לאלפי עיניים שראו והביעו את דעתם, שהייתה מחולקת לכאן ולכאן.

על כך הגיב ברקוביץ': "יבן של…זונה? יבן של…קוסם? של מה אתה לא יכול להשאיר אותי ככה ניסים!", ואטורי נאלץ למחוק את הציוץ הזה כשהסיבה לא ברורה. בעקיצה לחבר הכנסת הוא כתב: "ניסים היקר נזכרת מאוחר מידי פעם הבאה תצייץ לא דקה לפני כניסת השבת את הפאדיחה שלך עשית שבוע טוב שיהיה לך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברקוביץ
    יגאל 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לאל שסרקווביץ עף משם.בקרוב אופירה אסייג .לכו ואל תשובו לעולם .דוחים ובילתי נסבלים .להעיף מהר ואלפי משפחות יחזרו לערוץ 12 .
    סגור
  • 3.
    מי אתה
    חגית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי אתה שמדבר בצורה בוטה מה עשית מה תרמת אתה חלול ואלים וחסר הבנה כמו אבא שלך וכמו החברה אופירע
    סגור
  • 2.
    ברקוביץ המאוס שחיי על חשבון אביו
    סימה 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גועל של ילד
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ מספיק נמאסת שתוק (ל"ת)
    יו 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור