ויראלי

יונית לוי עושה 5.5 מיליון ב-12 שעות: כך שברה את הרשת

לוי שיתפה את הקטע הלועג לצביעות בארה"ב וכתבה: "תכנית הסאטירה מספר 1 של ישראל לועגת לתמיכה בחמאס ברחבי הקמפוס", כשהמערכון בכיכובם של תמיר בר וליאת הר לב מתייחס לאוניברסיטת קולומביה. לא פחות מ-5.5 מיליון צופים כבר נחשפו אליו
מערכת ice |  7
יונית לוי (צילום קשת 12)
יונית לוי מביאה את ארץ נהדרת לקדמת הבמה עם שיתוף ששבר את הרשת. תכנית הסאטירה של קשת 12 המשיכה אמש (ראשון) במערכונים הלועגים לצביעות בחו"ל כלפי ארגון הטרור חמאס, כשארגונים כמו קווירים למען פלסטין שוב היו על המוקד. המערכון שותף על ידי המגישה של חדשות 12 והגיע ב-12 שעות ל-5.5 מיליון צפיות.
לוי שיתפה את הקטע וכתבה: "תכנית הסאטירה מספר 1 של ישראל לועגת לתמיכה בחמאס ברחבי הקמפוס", כשהמערכון בכיכובם של תמיר בר וליאת הר לב מתייחס לאוניברסיטת קולומביה.
 
התגובות לפרק ובמיוחד למערכון הקווירים התומכים בחמאס היו חלוקות: "ארץ נהדרת" לא מצחיקים. גם בקטע הזה הם לא מצחיקים. אבל ההתעוררות הזאת לעובדה שפרוגרסיביות היא בעיה (ושתומכי האידאולוגיה הזאת לא חכמים במיוחד), והחדירה של התובנה הזאת למיינסטרים היא צעד בכיוון הנכון".
 
אחר כתב: "המערכון של ארץ נהדרת על הסטודנטים בקולומביה הולך לחרוך את הרשת", "אני צריכה שנייה הסבר למערכון של ארץ נהדרת ש... צוחק על עזתים שהם לא באמת פצועים או מתים? מה זה היה אמור להיות?".
היו גם תגובות פחות מחמיאות: "המערכון של ארץ נהדרת שיורד על הסטודנטים ה-woke ממש מביך", וגם: "רבים שואלים אותי - 'עד כמה עלובה ושופרית "ארץ נהדרת"?' או 'עד כמה השמאל חסר תבונה מדינית מינימלית?' אז בבקשה - מתוך עונה 3, בתקופה שביבי דיבר על 'חמאסטן' הסרקזם והלעג הכה מושחזים. ממש קורע. עד ה-7.10.23".

היה מי שכתב: "מצטער, אבל כמו שהקבוצה הישראלית שדורסת את הליגה מגיעה לאירופה ונבעטת במוקדמות, ככה הדאחקות של ארץ נהדרת עובדות ברמה המקומית אבל בעיניים מערביות זה גלוריפייד לאטמה, זחיחות קרינג'ית. וחבל, כי היה למערכון הזה פוטנציאל".
היה מי שכתב: "דל״פ: הומור על גבול הלאטמה של ארץ נהדרת ומי שחושב שדברים כאלה עם תרגום באנגלית מרשימים מישהו בעולם לא ממש מחובר לרשתות החברתיות", "ארץ נהדרת, נעדרת: במערכון אידיוטי, שמתכתב עם המערכונים ההם חסרי הטעם שנרמלו את ערפאת טרוריסט נתעב, והפכו אותו לדוד נחמד כדי לשווק את הונאת אוסלו. מבצעים כעת האנשה לחיית הטרף החמאסית…".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יונית לוי
    אלון מרסל 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאנפפת ממלמלת השיער מסתיר לה את הפנים לא מרימה את הראש פרצופים מוזרים .לא מבינים כלום
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד ליונית ולארץ נהדרת (ל"ת)
    דניאל 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    בלתי נסבלת. דוחה (ל"ת)
    עשו עלינו בנט 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    ארץ נהדרת
    שלהי קיץ 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    האמריקאים והאירופאים לא מסוגלים להבין את הסטירה הישראלית לכן המערכון היה מיותר ולא שרת הביקורת על חוסר ההבנה והטיפשות שנרמזה בו.
    סגור
  • 3.
    נחמד השאלה כמה בעולם זה משנה את החשיבה..
    לוני 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצערנו הפוגרס נולד באוניברסיטאות בעולם וגם בישראל ע"י מרצים עם הג'נדה קיצונית שעושה שטיפת מוח לצעירים בורים בעיקר בהיסטוריה. הם מנצלים את הבורות בהכנסת תכנים שקריים וגם פה בישראל. ברגע שאוניברסיטה בישראל נותת לגיטימציה במשך שנים לעידוד מחבלים על שם הדמוקרטיה והיום האוניברסיטאות בארץ לא מבינות למה חבריהם המרצים בעולם לא מגנים את חמאס. מי שנותן לגיטימציה לטרור על שם חופש הביטוי שלא התפלא שהשנאה תתפוצץ לו בפרצוף. האוניברסיטאות בארץ לא גינו אף פעם אנטישמיות אז לצפות מהאוניברסיטאות בעולם לגינוי... קצת תמים.
    סגור
  • 2.
    פליז תלחצו כדי לראות את ההמשך. אני בטוחה ש
    היוש ביוש 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ש... ש... ש... סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ?????????????????????? עבדתי עליכם בכלל עוד לא ראיתי את הפרק!!!!!!???????? תנו לי לנחש, אתם שונאים אותי עכשיו ועושים לי דיס לייק. אז שתדעו שיש לי מטרה להגיע לכמה שיותר דיס לייקים אז תעזרו לי פליזזזז טנקיו
    סגור
  • 1.
    הפרוגרסיביות ו נועת ה woke הרסו כל חלקה טובה באירופה (ל"ת)
    שיחרימו כבר את הwoke 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור