ויראלי

אופירה אסייג הפחידה את גל גדות? זה הצעד המפתיע שעשתה

אחרי שחטפה ממגישת קשת 12, גדות שיתפה באינסטגרם שלה: "שלחו לי את פרטי הנעדרים והחטופים דרך הלינק המופיע בביו ובסטורי שלי. העולם צריך לראות אותם! אני רוצה להשתמש בפלטפורמה שלי לשתף את החטופים והנעדרים שלנו, לתת פנים ושמות למספרים הבלתי נתפסים שנחשפים אליהם בעולם"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג, גל גדות (צילום אינסטגרם/ אופירה אסייג, יוטיוב/ The Late Late Show)
גל גדות חוזרת למסלול הנכון. יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות והכוכבת ההוליוודית החליטה לעשות צעד בצל הביקורת הקשה שספגה.
באינסטגרם שלה שיתפה הכוכבת ההוליוודית: "שלחו לי את פרטי הנעדרים והחטופים דרך הלינק המופיע בביו ובסטורי שלי. העולם צריך לראות אותם! אני רוצה להשתמש בפלטפורמה שלי לשתף את החטופים והנעדרים שלנו, לתת פנים ושמות למספרים הבלתי נתפסים שנחשפים אליהם בעולם. העולם חייב לראות תינוקות, ילדים, אימהות, אבות וקשישים שנלקחו בשבי או נעלמו מבתיהם ללא שום מידע".
 
כזכור, בשבוע האחרון היא חטפה ביקורת קשה מהמגישה אופירה אסייג: "שבי בשקט", כתבה לה, ועל כך גדות נאלצה להתנצל ולהבהיר את עצמה בעקבות הציוץ בו גם דיברה בסימטריה על מותם של פלסטינים.
המאמצים להשיב את החטופים הביתה נמשכים בכל הכוח, כאשר כלל העם נרתמים למשימה, גם בהסברה, גם בשיתוף סרטונים וגם בזעקות מדם לבם - החסירו לנו את החטופים הביתה. בין החטופים ישנם גם קשישים וילדים.
גם בתעשיית הבידור והתקשורת נרתמים עבור המאבקים הקשים של כולנו למען החטופים. עובדי מחלקת השיווק והמכירות של חברת אלמה מקיסריה יצאו ביוזמה פרטית למאמץ ההסברתי והפיקו סרטון וקמפיין ויראלי בו ילדים קוראים להחזרת הילדים החטופים בעזה. הקמפיין כבר צובר תאוצה ושותף על ידי משפיענים כמו נועה קירל, דנית גרינברג, אופירה אסייג, אנה אהרונוב ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירה מקנא בגל גדות (ל"ת)
    מורן 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    פרסומת
    אופירה 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה מנסה להתבלט בדברים שכולם יודעים. לא מחדשת כלום, אשה ריקה מתוכן מחפשת פרסום. מאוסה על רבים
    סגור
  • 3.
    אופירה גל גדות
    זורי 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה אני אוהבת אותך תרגעי. גל גדות לא עובדת מדינה. איש פרים הכי מצליחה בישראל. גל גדות אישה חכמה פקחית אף אחד וגם את אופירה לא תגידי לה מה להגיד. גם לך אופירה יש את הדעות שלך תרגעי
    סגור
  • 2.
    אופירה אסייג (ל"ת)
    מירי 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מחירון שליט
    מחירון שליט 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר מעל לעשור סוכם, אושר וייושם מחירון "שליט", מחירון שליט קובע כי יהודי אחד שווה אלף מחבלים. אנא התכבדו רבותי להשתמש במחירון זה גם בעת הזו. מראה הבניינים ההרוסים בעזה אינו מעודד, מדובר בהרס רכוש בלבד. תמונות של התשתיות המופגזות אינו מעודד גם כן מאותה סיבה.. אנחנו לא נלחמים ברובה, אנחנו נלחמים במי שלוחץ על ההדק מולנו. נדרש לכבד את מחירון שליט ולפגוע במספר מחבלים התואם במחיר את מספר הנרצחים אצלנו. אל תשכחו! אותם אלה שריחמנו עליהם בצוק איתן, גדלו ורצחו אותנו בשבת 7.10. בזמנים כאלה, מצופה לראות גופות ברחובות עזה.
    סגור