בעולם

מיליון שקל למי שיחזיר חטוף ישראלי: המיליונר במסר לתושבי עזה

המיליונר היהודי רוברט ברמן אמר במסגרת הראיון כי: "אנחנו עכשיו מציעים מיליון שקל לכל תושב עזה שיציל את חייו של חטוף יהודי. יש הרבה פלסטינים שעובדים כחשמלאים ואני אומר להם בערבית (חזר על המסר)"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אזרחי עזה ייגרמו לכך שהשבויים הישראלים יחזרו בחזרה? המיליונר היהודי רוברט ברמן יצא בהבטחה חסרת תקים בראיון לרשת FOX האמריקאית כאשר הבטיח לכל תושב הרצועה שיביא להצלת חיי ישראלים, יזכה לתגמול.
ברמן אמר במסגרת הראיון כי: "אנחנו עכשיו מציעים מיליון שקל לכל תושב עזה שיציל את חייו של חטוף יהודי. יש הרבה פלסטינים שעובדים כחשמלאים ואני אומר להם בערבית (חזר על המסר)".

עוד הוא המשיך והבטיח שוב בשפה האנגלית: "הם יקבלו מיליון שקל לכל חטוף שיצילו, זה המעט שנוכל לעשות. החמאס לא מייצגים את האסלאם, אני מכיר חלק מהשייח'ים". בימים אלה מתבצע לחץ גדול על החמאס לשחרר את החטופים.
רק לפני יומיים, כתב ערוץ 14, תמיר מורג, שוחח מחוץ לקרייה בתל אביב עם אמו של אחד החטופים - אבינתן אור, שעל פי תיעודים נחטף לרצועת עזה, ביחד עם זוגתו, נועה ארגמני, כאשר לאחר השיחה עם האם, דיצה, מורג כתב בטוויטר כך: "מחוץ לקריה פגשתי אמש את דיצה, אמא של אבינתן שנחטף על ידי חמאס לעזה. היא עמדה שם עם תמונה של בנה, ויחד עם בני משפחתה וחבריו הם ניגשו לכל רכב שיצא מהבסיס והתחננו בפני הקצינים והשרים שיחזירו אותו. אמרתי לה שאני מבין לחלוטין מדוע היא דורשת עסקת שבויים, ואז שמעתי את המילים המדהימות האלה: "לא הבנת, אני לא רוצה עסקה. אני אוהבת את הבן שלי מאוד, אבל אני אוהבת את כל הילדים של עם ישראל, ועסקה תביא לעוד רציחות וחטיפות. אני רוצה רק דבר אחד - שצה"ל ישחרר אותו". העוצמה הבלתי נתפסת הזאת, שחזקה יותר מכל מטוס ופצצה שכותשים את עזה, היא הסיבה שבזכותה ננצח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה