ויראלי

המחווה המרגשת של להקת U2: "נשיר לאחינו ולאחיותינו בישראל"

לאחר ששורה מנהיגים וארגונים מכל רחבי העולם הביעו תמיכה במדינת ישראל במלחמה הקשה מול החמאס גם להקת U2 בהנהגת הסולן 'בונו' הביעו את תמיכתה בישראל במהלך הופעה שקיימה בלאס וגאס מול 18 אלף צופים
מערכת ice | 
בונו (צילום פייסבוק)
לאחר ששורת ידוענים ומנהיגים מכל רחבי העולם יצאו נגד ארגון החמאס ופעולותיו נגד ישראל במהלך מלחמת 'חרבות ברזל - הפעם היה זה תורו של סולן להקת הרוק האירית U2, פול דייוויד יוּסוֹן, הידוע בשם הבמה "בונו".

בונו אמר במהלך ההופעה של הלהקה בלאס וגאס: "נשיר לאחינו ולאחיותינו, שהם עצמם שרו בסופרנובה, בפסטיבל סוכות בישראל, נשיר עבורם, אנשים משלנו, אנשים שהם כמונו, אנשי מוזיקה, מלאי חיים, אנשים פתוחים, אנשים משלנו", אמר וביקש מהקהל: "בואו נשיר עבורם".
במהלך ההופעה שינה בונו את המילים של אחד מהלהיטים הגדולים של הלהקה, "Pride" במחווה לנרצחי הטבח במסיבה ברעים. את דבריו אמר בונו לקהל בהופעה שקיימה להקת הרוק האירית באולם The Sphere בלאס וגאס. 
כשהגיע אל הבית השלישי בשיר, שעוסק במקור ברצח מרטין לות'ר קינג, שר בונו: "השכם בבוקר, 7 באוקטובר/ השמש עולה בשמי המדבר/ מגני דוד, הם לקחו את חייכם/ הם לא יוכלו לקחת את גאוותכם". בתום הביצוע אמר לקהל: "פסטיבל של מוזיקה ושלום. אתם מסוגלים לקלוט מה הבני זונות האלה עשו?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה