ויראלי

עדן פינס מאיימת על התקשורת: "הפכתם לסיפור חסר ביסוס"

לאחר שהיו אתרים שקבעו כי היא במשבר בזוגיות עם הארוס מתיאס נורמן, הדוגמנית כתבה בכעס: "אולי תשאלו לפני - ותתקדמו עם האייטמים שלכם והפרשנויות על סיפורים שאתם ממציאים כדי לגרוף מחמאות במשרד ולהביא ייעוד אייטם״י שקרי על בסיס ״יהערכה״י שיכולים לרסק בן אדם על פארש. אתם יכולים לשאול אותי קודם כל. המלצה חמה"
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
האירוסין מבוטלים? אי אפשר כל כך להבין מהדברים שכתבה אמש הדוגמנית ומגישת רשת 13 עדן פינס שקיבלה רק לפני חודש הצעת נישואין מפתיעה מהכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, בן זוגה בשלושת החודשים האחרונים, אך היום היא שיתפה את העוקבים שלה במה שקרה בעקבות הדברים שכתבה ויצאה נגד התקשורת.
פינס כתבה באינסטגרם שלה בסטורי זועם במיוחד: "קמה לטמטום של המדיה. כרגיל שרגילה לקחת סיטואציות ולפרש אותה איך שהיא רוצה ולהחליט בשביל עוד אייטם ולשתף את כל המדינה למרות שממש לא קרה כלום".

עוד הוסיפה: "אתם יכולים לנוח, עמוד האינסטגרם של מתיאס הושבת. לא קרה כלום וזה שאני משתפת אתכם בתחושות שלי במדיה תהיו בטוחים שהזוגיות שלי מחוץ למשחק. אז במקום לעשות לי בוקר שחור, אחרי המסע שעברתי בעבודה ובחרתי לשתף והפכתם אותו עלי לסיפור חסר ביסוס".
לסיום כתבה: "אולי תשאלו לפני - ותתקדמו עם האייטמים שלכם והפרשנויות על סיפורים שאתם ממציאים כדי לגרוף מחמאות במשרד ולהביא ייעוד אייטם״י שקרי על בסיס ״יהערכה״י שיכולים לרסק בן אדם על פארש. אתם יכולים לשאול אותי קודם כל. המלצה חמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה המחיר אם שכחת...:/ לטוב ולרע (ל"ת)
    לידע כללי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור