ויראלי

נועה קירל זועמת: "לא עניינכם עם מי ישנתי, מוגזם"

נועה קירל הגיבה לטענות כי הזוגיות עם שוער באיירן מינכן דניאל פרץ היא תרגיל יח"צני וכי השניים ישנו בחדרי מלון נפרדים בגרמניה: "אני לא חושבת שזה עניין של אף אחד, איפה ישנתי ועם מי, ולהיכנס לזה זה לגמרי מוגזם ומיותר. בסופו של דבר אני עושה מה שטוב לי ואני נהנית מכל רגע וזה הכי חשוב". וגם: מה היה לה להגיד על אייל ברקוביץ'?
תום נחום |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
אחרי שליוותה לפני כשבועיים וחצי את בן הזוג החדש שלה, שוער נבחרת ישראל דניאל פרץ, לגרמניה לכבוד חתימתו במועדון הפאר הגרמני באיירן מינכן, שמועות רבות צצו סביב הזוגיות החדשה והנוצצת של נועה קירל עם השוער המצטיין, כאשר בין היתר נטען כי מדובר בתרגיל יח"צני זול וכי השניים ישנו בחדרים נפרדים במלון בגרמניה, בעוד כעת, קירל החליטה להגיב בזעם גדול לטענות.
כאשר נשאלה על מה שטען אייל ברקוביץ', שהצהיר כי לא נהוג שכדורגלנים מגיעים למעמד החתימה באירופה עם בנות הזוג, קירל ענתה בראיון ל-TMI: "אם הוא כתב אז הוא יודע. כל אחד עושה מה שטוב לו, בסופו של דבר, בעקרון זה משהו שאני מכירה מגיל צעיר. בגיל 14 לא נתתי לזה לנהל אותי, וברוך השם אני מודה שלא עשיתי את זה. אני שלמה עם מה שאני עושה".
על סערת החדרים הנפרדים אמרה קירל: "אני לא חושבת שזה עניין של אף אחד, איפה ישנתי ועם מי, ולהיכנס לזה זה לגמרי מוגזם ומיותר. בסופו של דבר אני עושה מה שטוב לי ואני נהנית מכל רגע וזה הכי חשוב".

בתוך כך, כל זאת רגע אחרי שכבשה את אירופה נועה קירל חוותה פרידה מקצועית מאחת הנשים שהיו צמודות אליה בשנים האחרונות, גם במהלך האירוויזיון, כאשר סיימה לעבוד עם רוני פרץ, אבל מתברר שהדרמה האמיתית התחילה רק השבוע. מאחורי הקלעים של התופעה שנקראת נועה קירל עובדים לא מעט אנשים ואחת מהם היא רוני פרץ, שרק לאחרונה גרפה מחמאות מהכוכבת בפוסט הסיכום שפרסמה לאחר שסיימה את אירוויזיון 2023 במקום השלישי והמכובד.
 
על פי TMI, פרץ החליטה לחצות את הקווים כחודשיים בלבד אחרי הפרידה מהזמרת ולהתחיל לעבוד עם האקס שלה, שהפך לשם חם בעצמו, יהונתן מרגי, שבימים אלה שוהה באמסטרדם לצילומי הקמפיין חדש של טוונטי פור סבן לצד הדוגמנית מאיה קיי ושחר חיון, גם הן הפרזנטוריות של המותג. לפי TMI, פרץ מלווה את מרגי וגם את המצלומים בקמפיין בבירת הולנד. היא הוזמנה על ידי חברת האופנה לבצע את צילומי הסושיאל בקמפיין היקר, לאחר שמנהלת הסושיאל של המותג לא יכולה הייתה להצטרף לנסיעה  משום שהיא שומרת שבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשדניאל מכניס עד הסוף את יכולה להזיז את הראש? (ל"ת)
    ברוך אשם 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור