ויראלי

רצות מהר: הסלבס משיקות את אימוני הכושר העתידניים

ביום שישי האחרון התקיים אירוע ההשקה של אסטרה בודי Slim Effect הסניף החדש בהרצליה בו אפשר לקיים אימוני כושר עתידניים שאפשר לשרוף בהם עד 2,000 קלוריות לאימון של 45 דקות. אל הפתיחה הגיעו מגוון סלבס ביניהם: אירית רחמים, מור סילבר, לינור סביניק, דורין סגול, ג'ני צ'רוואני סטפני חזניוק, שייע פייגנבוים ועוד
מערכת ice | 
השקת הסניף בהרצליה (צילום אור גפן)

ביום שישי האחרון התקיים אירוע ההשקה של אסטרה בודי, Slim Effect הסניף החדש בהרצליה, בו אפשר לקיים אימוני כושר עתידניים שאפשר לשרוף בהם עד 2,000 קלוריות לאימון של 45 דקות. הגיעו להתאמן ולהשיק את הסניף החדש: אירית רחמים, מור סילבר, ג'ני צ'רוואני, דורין סגול, לינור סביניק, לי ואן אברהמי, לורן אלון, סטפני חזניוק, סינדי צ'אדי, שייע פייגנבוים ועוד.

כיום לרשת קיימים שלושה סניפים: רחוב איינשטיין 7 רמת אביב- תל אביב, רחוב ויצמן 11 רמת השרון, רחוב וינגייט 42 הרצליה. 

אתי לוולה הבעלים של אסטרה בודי Slim Effect מסרה: "אנחנו מתרגשים להשיק את הסניף החדש שלנו בהרצליה פיתוח, הסניף השלישי של אסטרה בודי, אימון חדשני ופרטני, מפדלים באופניים בשכיבה נוחה, מה שמקל על הגב והמפרקים. ניתן לשרוף באימון של 45 דקות בלבד עד 2,000 קלוריות. במכונות שלנו יש מנורות אינפרא אדום שמגיעות ל-50 מעלות חום, הגוף מתחיל להיות חם אחרי כמה דקות ומתחיל לשרוף קלוריות. האינפרא אדום מגביר את זרימת הדם, הנימים מתרחבים והרקמות מקבלות יותר דם נפח, מחזור הדם מתרחב ובכך מנקה את הגוף מכל הרעלים ומגביר את ההזעה. כשנכנסים למכונה החדשנית, האוויר בתוך החלל של המכונה מתרוקן, מה שגורם ל-0 גרוויטציה, ממש כמו בחלל ואז הרבה פחות קשה לפדל. כמעט ללא כל מאמץ. למכשיר יש שתי מנורות קולגן שמאיצות תהליך חידוש התאים בגוף ומסייעות לשמר את הגמישות והיופי של העור. אין לנו ספק שהמתאמנים והמתאמנות יגיעו לתוצאות מצוינות ובקרוב נרחיב את הפעילות בכל הארץ".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה