ויראלי

אייל גולן בטירוף: מה עשה בפעם הראשונה?

אייל גולן ערך את הבכורה שלו במדי מכבי באר יעקב מליגה ג' כאשר עלה מהספסל לקראת הסיום וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור בדרך ל-0:2 על בני רמלה, בעוד דניאל גרינברג צפתה מהיציע. פיני בלילי כבש את הראשון, גם ליאם גולן ערך בכורה לצד אביו
תום נחום | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
לא רק בגולסטאראייל גולן, אחד הזמרים המוכרים והאהובים בישראל, ובנו ליאם גולן חידשו את כרטיס השחקן המקצועי שלהם בהתאחדות לכדורגל וישחקו העונה הקרובה בקבוצת מכבי באר יעקב מליגה ג', כאשר כבר בהופעת הבכורה הזמר הוותיק, שעלה כמחליף מהספסל, התחיל לפרוע שטרות וכבש שער בנגיעה הראשונה שלו בכדור בדרך ל-0:2 על בני רמלה ועליית שלב בגביע המדינה, בעוד את השער הראשון כבש חלוץ הפועל תל אביב האגדי, פיני בלילי. כל זאת אגב, כאשר דניאל גרינברג צופה מקרוב מהיציע בבאר יעקב.
 

מדובר בקבוצת כוכבים קטנה שנבנית ביישוב הצנוע, כאשר את האב ואת בנו שכבר הראו את הניצוצות בריאליטי של HOT, יאמן חברו הקרוב של הזמר, ניסן יחזקאל, שהוא לא רק שותפו העסקים בעולם הנדל"ן, אלא גם מאמן הקבוצה.
 

כזכור, גולן בן ה-52 לא זר לענף הכדורגל ובטרם פריצתו כזמר, הוא שיחק במשך שנים ארוכות בליגות הנמוכות במדי הפועל מרמורק ומכבי שעריים, שתי הקבוצות של העיר רחובות וכעת יחדש את כרטיס השחקן שלו כדי לעשות עוד סיבוב אחרון על כר הדשא.

יש לציין כי בנו ליאם מעולם לא שיחק בקבוצה בוגרת, אלא בעיקר בטורנירי ראווה וכאמור בגולסטאר, וכעת ישחק במסגרת ליגה יחד עם אביו, בהתקפה של הקבוצה הצנועה מהליגה הנמוכה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה