ויראלי

אייל גולן מובך: בנו ליאם גולן עוקף בצפיות ביוטיוב

אייל גולן, כבר תקופה ארוכה, נחשב למלך היוטיוב הבלתי מעורער, אבל אם נשפוט לפני הסינגלים האחרונים: לזמר הפופולרי מצפה הפתעה לא נעימה מבית - בנו ליאם גולן כבר מסמל את המהפכה
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
הזמר הפופולרי אייל גולן מנצח כמעט תמיד בדירוג יוטיוב השבועי באתר ice כאומן המואזן ביותר בישראל במהלך השבוע החולף וכך כמעט שבוע אחר שבוע. אבל אם נשווה בין הסינגלים האחרונים שעלו לרשת היוטיוב, מצפה הפתעה לזמר הוותיק: בנו ליאם גולם נותן פייט ואפילו עוקף אותו. בדרך למהפך?
אז נכון, אי אפשר באמת להשוות בין חשבון היוטיוב של אייל גולן ובו 570 סרטונים, ובין חשבון היוטיוב של ליאם גולן שיש בו רק שלושה. כל שכן במספר המינויים של אייל גולן עם 1.24 מיליון, לעומת בנו ליאם גולן שרק עם 8,200. אבל בהישג אחד ליאם גולן בהחלט יכול להתגאות: הזמר הצעיר והעולה כבר עוקף את אביו אייל גולן במספר הצפיות ביוטיוב.
נבדוק: שני הסינגלים האחרונים שהעלה אייל גולן קשורים לאלבומו האחרון "2023". "החיים פאנן" ו"איזה בוקר". שניהם עלו לפני חודש ליוטיוב וצברו עד כה ביחד 1.33 מיליון צפיות: החיים פאנן עם 823 אלף צפיות ואיזה בוקר עם 507 אלף צפיות. נזכיר: שני הסרטונים עלו כבר ב-28 למרץ.

לעומת זאת, שני הסינגלים האחרונים של ליאם גולן צברו ביחד 2.283 מיליון צפיות. הסינגל החדש "בלי לומר מילה" שעלה רק לפני כמה ימים עם 683 אלף צפיות, והסינגל הראשון מלפני כמה חודשים "הכאב שלך יחלוף" עם 1.6 מיליון צפיות. נדייק: ביניהם גם עלה הקאבר של גולן-הבן ל"כאב של לוחמים" עם 65 אלף צפיות בלבד, אבל בהשוואה הלכנו על סינגלים רשמיים בלבד.
 
ליאם גולן בביצוע לכאב של לוחמים. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה