ויראלי

נטלי דדון מבקשת עזרה בתרומות ב-150 אלף שקל

הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון, מתגייסת למטרה חשובה וביקשה מעוקביה לסייע בתרומות לעמותת 'יד עזר לחבר' לטובת ארוחות חג לקראת ראש השנה למאות ניצולי שואה: "בעולם מתוקן הם לא היו זקוקים לנו בכלל"
תום נחום |  1
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
אחרי שביקרה פעם נוספת את המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, הפעם על רקע ההפגנה נגד מגוריו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, בכיכר המדינה, הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון, מתגייסת למטרה חשובה במיוחד ומבקשת את עזרתכם בתרומות לעמותת 'יד עזר לחבר', לטובת ארוחות חג לקראת ראש השנה למאות ניצולי שואה.
דדון העלתה סטורי עם לינק לאתר התרומות וכתבה: "לזכור לתרום בחג. בזכותכם נחלק ארוחות חג למאות ניצולי השואה בישראל". באתר העמותה, אליו תוכלו להגיע באמצעות לחיצה כאן, היעד שהוצג לתרומות בשלב זה הוא 150 אלף שקל, בעוד עד כה, נכון לכתיבת שורות אלו, גויסו כ-61.5 אלף שקל. בסטורי נוסף שהעלתה הבוקר, דדון כתבה בדרכה לחיפה: "9:00 יציאה לכיוון חיפה. המטרה: בישולים למען ניצולי שואה. בעולם מתוקן הם לא היו זקוקים לנו בכלל".

נטלי דדון מבקשת עזרה בתרומות (הסטורי של נטלי דדון - אינסטגרם)
כאמור, על רקע ההפגנות נגד חברי ממשלת ישראל על רקע המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכת, כאשר אמש (שלישי) התקיימה הפגנה נגד מגוריו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, בכיכר המדינה, בעוד במסגרת ההפגנה נרשמה תקרית עצובה, כאשר תושב האזור ירד וביקש מהמפגינים להיות בשקט כדי שהתינוק שלו יוכל לישון, והתגובה שלהם, איך לומר, הייתה מאוד לא מתחשבת, מה שהצליח לעורר את זעמה של הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון.
תחילה, כתב 'מקור ראשון', שילה פריד, צייץ: "ההפגנה נגד מגוריו של השר וסרלאוף בכיכר המדינה: אחד השכנים ירד אל המפגינים והתחנן שיהיו בשקט כי התינוק שלו מנסה לישון. המפגינים בתגובה שרו לו: "אנחנו לא נהיה איראן"".

נטלי דדון צייצה זאת מחדש וכתבה בזעם ובכאב: "תראו את האיש הזה בסרטון. בא בתחנונים על סף דמעות שיאפשרו לתינוק שלו לישון ואז אחת המפגינות בתגובה: ״זה אדם שמאמין בהדרה, בהדתה. אל תרחמו עליו״. החבר׳ה ממשיכים בזמבורות. אין שם אימהות בינהם??!? תינוק מנסה לישון אבא שלו עומד חסר אונים לפניכם. מתסכל כל כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין שהיא לא פונה אל החברה כגון דרעי שמחלק תלושי מזון
    גילגמש 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנזקקים שלו. כנראה שמבחינתה הוא אינו צריך לתרום. ומעניין מה היא אומרת על המפגינים החרדים שתקפו את ראש עיריית בית שמש בגלל היותה אישה. כנראה שזה בסדר מבחינתה
    סגור