ויראלי

הפיצרייה הפכה לזירת קרב: צפו בתיעוד האלים מהעיר אזור

תיעוד אלים ודרמטי במיוחד מפיצה 'ברקה' בעיר אזור. דניאל עמרם: "תיעוד: אדם מגיע לקנות במסעדה בעיר אזור, מתחיל לריב עם אחד העובדים שיושב בכניסה בטענה של ״למה אתה מסתכל עליי״, ואז חוטף"
תום נחום |  2
פיצרייה (צילום freepik)
האלימות בחברה הישראלית ממשיכה להרים את ראשה, בין אם באלימות בכבישים, אלימות בהפגנות נגד ובעד הרפורמה המשפטית ואלימות נגד כתבי חדשות ואנשי תקשורת שונים, כאשר כעת, בתיעוד שרץ ביומיים האחרונים ברשתות החברתיות, מופיע אירוע אלים במיוחד בכניסה לפיצה ברקה בעיר אזור, כאשר ויכוח שהתחיל בלי סיבה אמיתית נראית לעין הוביל למהומת ענק שכללה מכות באגרופים וזריקת כיסאות.
בתיעוד, נצפה אחד מעובדי המקום יושב מחוץ לכניסה ומעשן סיגריה, כאשר לקוח שבא להיכנס למקום פנה לאותו עובד בגישה תוקפנית ושאל: "מה אתה מסתכל עליי?", אותו עובד ענה: "אני מסתכל עליך? תגיד לי מה אתה מחפש לריב איתי? אני עובד פה", מיד לאחר מכן אותו לקוח תקף באגרוף את העובד, שקם ממקומו והחל להכות באגרופים רבים את אותו אדם, בעוד רבים מהעובדים במקום קמו והצטרפו למהומה, הכו את האדם באגרופים ובעטו בו בעוד הוא על הרצפה, כאשר במקביל, אנשים נוספים הגיעו למקום וזרקו כיסאות על עובדי המקום שהכו את אותו אדם, לאחר שתי דקות בערך המהומה הסתיימה כאשר כיסאות רבים היו זרוקים על הרצפה ומספר שולחנות התהפכו בעקבות התקרית האלימה הקשה. 

עיתונאי הרשתות החברתיות, דניאל עמרם, כתב על התקרית כך: "תיעוד: אדם מגיע לקנות במסעדה בעיר אזור, מתחיל לריב עם אחד העובדים שיושב בכניסה בטענה של ״למה אתה מסתכל עליי״, ואז חוטף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרפנה
    רפאל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתוב בגמרא הקדושה שאם עם ישראל לא היו מקבלים תורה היו מחריבים את העולם בגלל העזות שבהם , בלי תורה אנחנו עזים כמו כלבים וחיים חיי כלב..
    סגור
  • 1.
    הזיה, מגיע לו, הגיע לו, חוצפן ממש (ל"ת)
    ליל 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור