תקשורת ומדיה

צפו: צוות חדשות כאן 11 הותקף באלימות בהפגנה בבני ברק

תיעוד ברשתות החברתיות חושף כי צוות חדשות כאן 11 הותקף באלימות במהלך הפגנת הנשים בבני ברק באלימות, כוחות המשטרה במקום הרחיקו את התוקפים מהכתב יונתן רווה והצלם
תום נחום |  2
חדשות כאן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחרי שהותקף כבר מספר פעמים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט רק בעקבות העובדה שהוא עובד ככתב של ערוץ 14, עתי שלו, שגם חשף איומים קשים לאלימות נגדו ברשתות החברתיות, איומים אותם הוא מפרש כאיום ברצח, עתי שלו הותקף פעם נוספת, הפעם בצעדת הנשים בבני ברק. בתוך כך, שלו לא היה היחיד שהותקף במסגרת ההפגנה, כאשר על פי תיעוד שנחשף על ידי ידידיה אפשטיין, בעלי קבוצות החדשות בוואטסאפ ובטלגרם, 'חדשות מהרגע', גם צוות חדשות כאן 11 הותקף, כאשר הכתב יונתן רווה וצלם הותקפו במסגרת ההפגנה, מה שאילץ את כוחות המשטרה במקום לגונן על הצוות ולהפריד בין הניצים.
 
בחזרה לתקיפת כתב ערוץ 14, בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, עתי שלו מתועד בהפגנה כאשר אחריו חבורת מפגינים שלא מרפים ממנו וצועקים 'בושה' ובגנות ערוץ 14 ושלו עצמו. שלו התייחס לתיעוד וכתב: "רודפים עיתונאים. זה בדמוקרטיה לא?".
 
כזכור, בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, ובו החליט לצאת בקריאה למשטרת ישראל ושיתף בצילומי המסך של המתקפה הלא פשוטה איתה הוא מתמודד בתקופה האחרונה, שלו חשף צילום מסך של שתי תגובות מצד צייצן בשם אלון גורן, שכתב בתגובה לציוץ מסוים של כתב ערוץ 14 כך: "פעם הבאה שרואים את הכתב הזה להביא לו מכות רצח. כתב מזדיין, להרוג אותו". על כך כתב שלו: "לא יודע מי הבחור, אבל ככה נראה איום לרצח", זאת לצד תיוגים של משטרת ישראל וערוץ עכשיו 14.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקרנים
    סלומון 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האלימות היחידה שהייתה שם הגיע מצידם של המפגינים האנרכיסטים ולא של הציבור הדתי. כל מה שהם עשו היה בזה שעמדו מול המפגינים וצעקו עליהם שיסתלקו מהעיר שלהם ומהחיים שלהם. ככה הם חיים וככה הם מעוניינים להמשיך לחיות. ערוץ 11 12 13 הם ערוצים של עריצים. ערוצים מטעם ולא למען. בושה. ככה אנרכיה מתחילה רק שסופה ידוע מראש. כל אנרכיסט יבוא יומו.
    סגור
  • 1.
    בג"צ בתגובה..... נחכה ונשחרר (ל"ת)
    איתן 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור