ויראלי

מיכל הקטנה מבקשת תרומה בדחיפות: "עזרו לקבור אותו בכבוד"

מיכל הקטנה התגייסה למטרה חשובה וביקשה מעוקביה עזרה בתרומות לסיוע במימון קבורתו של הנער ארי שטרית ז"ל, שהלך לעולמו לאחר מאבק בן שלוש שנים במחלת סרטן הדם: "תקופת מחלתו של ארי הייתה קשה לנו בכל תחום... כדי לעזור לנו לקבור אותו בכבוד ולצלוח את התקופה הקרובה, נודה לתרומות"
תום נחום |  6
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
בעוד היא מרבה לשתף את עוקביה בתחושות שלה אחרי ההחלטה להתגרש מבעלה אחרי 20 שנה ביחד, כוכבת הילדים מיכל הקטנה המשיכה בימים האחרונים לשתף בשינויים בחייה וחשפה את ההתמודדות הלא פשוטה שלה - ואחרי ששיתפה עם העוקבים והעוקבות שלה את ההודעה המרגשת במיוחד שקיבלה לאחר החשיפות האחרונות שלה אודות ההתמודדות הלא פשוטה, כולל גם חשיפת פרט חדש ומעניין במיוחד על הפרידה מבעלה - איש העסקים ומבעלי מלונות בראון, ניר ויצמן והופעה ב'הערב' ברשת 13 אצל בן בן ברוך, מיכל מתגייסת למטרה חשובה במיוחד ומבקשת תרומות למען משפחתו של הנער ארי שטרית ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 15 אחרי מאבק בן שלוש שנים בסרטן הדם ושיתף במאבקו האמיץ במחלה הקשה, שאמש (שבת) הכריעה אותו. כעת, מיכל התגייסה ופנתה אל עוקביה בבקשה לסייע למשפחתו של ארי, שזקוקה לכסף בכדי להביא אותו לקבורה הולמת.
בסטורי שהעלתה מיכל ובו הפנייה ל-362 אלף עוקביה, נכתבה הודעתה של משפחתו בנושא: "תקופת מחלתו של ארי הייתה קשה לנו בכל תחום... כדי לעזור לנו לקבור אותו בכבוד ולצלוח את התקופה הקרובה, נודה לתרומות". בנוסף, שיתפה מיכל את מספר הטלפון לתרומות בביט וכמו כן, גם לינק לתרומות בפייבוקס, אליו תוכלו להגיע על ידי לחיצה כאן.

מיכל הקטנה ומשפחתו של ארי ז"ל מבקשות עזרה (הסטורי של מיכל הקטנה - אינסטגרם)
כל זאת כשבוע בלבד לאחר שמיכל התגייסה וביקשה מעוקביה לסייע בתרומות בגובה מיליון שקל לאלירן ג'רסי בן ה-39, אב לשלושה שסובל מאי ספיקת לב וזקוק להשתלת לב בדחיפות. בסטורי שהעלתה בנושא עם הקישור לאתר התרומות כתבה מיכל כך: "לפני כשנה וחצי אלירן חלה בקורונה, שפגעה בשריר הלב בצורה קשה ביותר. מאז הוא מתמודד עם אי ספיקת לב קשה. מצבו החמיר ולא נותר לו זמן להמתין ללב בארץ, הדרך היחידה להציל את החיים שלו היא לעבור השתלת לב, מטיסים אותו בדחיפות לארצות הברית למקום היחיד שיכול להציל את החיים שלו, אל בית החולים San Diego UC Health בקליפורניה".

עוד כתבה: "לאלירן אישה מהממת בשם יוכית, ושלושה ילדים מתוקים, אדל בת ה-9, ארי בן ה-8 וליה בת ה-3. תעזרו להציל את אלירן ולתת לו הזדמנות להילחם ולנצח". בנוסף, מיכל צירפה לינק לאתר גיוס ההמונים למען הצלתו של אלירן, בכתובת אליה תוכלו להגיע בלחיצה על הלינק הבא, כאשר היעד כאמור הוא מיליון שקלים, יעד מתוכו גויסו עד עתה (נכון לכתיבת שורות אלה) כ-396 אלף שקל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קבורה
    י.ק 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח לאומי מממן הוצאות קבורה ומציבה. עם כל הכבוג- יש זילות בהתרמות. אי אפשר כל יום לבקש עבור מישהו אחר...זה יוצר כ קהות חושים
    סגור
  • 3.
    קבורה זה בחינם....
    אני 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הם אוספים 70 אלף שקל?
    סגור
  • 2.
    קבר מכובד כולל מצבה ניתן להשיג בפחות מ60 בחברה קדישה (ל"ת)
    המקום ינחם אתכם 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שהיא תשלם. בעלה מילארדר הבעלים של קבוצת בראון. חצופה.
    הלן 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב שברח ממנה בעלה. אלאיסטר.
    סגור
  • זהו עוקץ,הקבורה נתרמה חינם על ידי חברת קדישא! (ל"ת)
    ערן 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה ההגדרה לגיבור מקלדת
    שי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס מלא רעל שיכול לשחרר אותו רק תחת זהות בדויה איכס!
    סגור