ויראלי

אילנית לוי מתפרקת: "הנשמה שלי נקרעת, מה זה?"

מגישת קשת 12, אילנית לוי, הגיבה לגל האלימות הקשה נגד ילדים ופעוטות מצד גננות וסייעות: "הנשמה שלי נקרעת, עוד מקרה ועוד מקרה, המגיפה הכי מסוכנת שאנחנו חיים בה, תתעוררו כבר! אי אפשר להכיל את הכאב הזה, אי אפשר"
תום נחום | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
מגישת 'גלית ואילנית' בקשת 12אילנית לוי, ממשיכה להגיב בזעזוע כבד למכת המדינה החדשה - מקרי האלימות וההתעללות בגני הילדים ובפעוטונים מצד גננות וסייעות, כאשר הגיבה לכתב האישום נגד הסייעת החשודה ביותר מ-350 מקרי התעללות בגן בהוד השרון, רואן עבד אל חי, וכמו כן, התייחסה למקרה חדש שנחשף ובמסגרתו שלוש עובדות בגן ילדים בחולון נעצרו והוגשו נגדן כתבי אישום בחשד להתעללות יום-יומית בילדי הגן בכ-300 מקרי אלימות.
תחילה, לוי הגיבה למה שכתבה בתאל פרנקו, אמא של אחת הפעוטות שעברו התעללות בגן הזוועות בהוד השרון, כאשר האם כתבה כך: "הפעוטה זו הבת שלי, בהקלטה שכולכם שמעתם, אותה הקלטה שג'וי שלי בוכה בה ונחנקת תוך כדי שמאכילים אותה זה מה שקרה!!! שאף אחד לא יגיד לי שלא שמעות את הזעקות שלה! אין בזה שום היגיון! אלוהים! כמה קשה זה!!! הבת שלי, התינוקת שלי עברה זוועות!!!! חייב להיעשות פה צדק!!! זה חייב לקרות!!! ואני וכל הורי התינוקייה נדאג לזה!". על כך הגיבה אילנית לוי: "הנשמה שלי נקרעת".
בנוסף, אילנית הגיבה להתעללות בגן הילדים בחולון וכתבה: "מה זה מההההה?? עוד מקרה ועוד מקרה, המגיפה הכי מסוכנת שאנחנו חיים בה. הכי דחופה לטיפול, הכי דרושה רפורמה, תתעוררו כבר!!! אי אפשר להכיל את הכאב הזה, אי אפשר", זאת בנוסף לתיוג של שר החינוך יואב קיש.

כזכור, כל זאת אחרי שבשבוע שעבר אילנית לוי חשפה את הכאב הגדול איתו היא מתמודדת באופן אישי סביב הסיפור המזעזע של ההחלטה לשחרר למעצר בית ללא תנאים מגבילים את הגננת אילנה קובר, שחשודה בלא פחות מ-380 מקרי התעללות ואלימות נגד ילדי 'גן הזוועות' באילת, כאשר בסטורי חשוף באינסטגרם לוי כתבה: "מה נורא יותר מהורה ששולח את ילדו לגן ומגלה שהגננת, שבידיה הופקד היקר לו מכל, התעללה בו?! סיפור גן הזוועות באילת וסיפורה של 'הגננת' אילנה קובר לא מרפה ממני. מאז שנחשף, מתמודדים ההורים יום יום עם שיקום הנזק הנפשי הנורא שנגרם לילדיהם, רבים מהם פוטרו או נאלצו להתפטר ממקומות העבודה שלהם ולעבור טיפולים בעצמם. ואם כל זה לא מספיק, בית המשפט, בהחלטה שלא תאמן, שחרר את האישה השטן הזאת הביתה, וכאשר ההורים באו למחות מול הבית, בו היא שוהה, הם ספגו אלימות - אבנים, מקלות, גז מדמיע ומכות מבני המשפחה".
בנוסף, בבקשה לתרומות, צירפה לינק לאתר גיוס המונים למען המשפחות וכתבה: "אני מבקשת מכם - בואו נעזור להם. בתמיכה, וגם בכסף, מצורף כאן לינק לתרומות למען הוצאות משפט, טיפולים לילדים, אבחנות מקצועיות והחיים עצמם למי שחייהם נעצרו. נחזיק אצבעות לילדים המתוקים ונתפלל שהצדק יצא לאור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה