ויראלי

רוסלנה רודינה מפתיעה: "שיהיה לו ולדניאל בהצלחה"

רוסלנה נשאלה: "מה את חושבת על החזרה של אייל ודניאל?", על כך היא השיבה: "שזה שלהם לחלוטין, ובעיקר שזה לא העיינים שלי. שכל אחד יהיה אחראי על חייו ועל ההחלטות שלו. אני לא חושבת שאני אמורה להיות איזשהו פקטור במחשבה או בתגובה לחיים שלהם. שיהיה להם בהצלחה בכל החלטה שיחליטו, הם אנשים גדולים וזה שלהם"
מערכת ice |  5
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הקאמבק של אייל גולן ודניאל גרינברג ממשיך להעסיק את מדורי הרכילות, אבל כנראה שפחות את האקסית של הזמר, רוסלנה רודינה, שהגיבה לשאלות העוקבים בצורה מעט חסרת סבלנות בנושא.
גם הפעם רוסלנה נשאלה: "מה את חושבת על החזרה של אייל ודניאל?", על כך היא השיבה: "שזה שלהם לחלוטין, ובעיקר שזה לא העניינים שלי. שכל אחד יהיה אחראי על חייו ועל ההחלטות שלו. אני לא חושבת שאני אמורה להיות איזשהו פקטור במחשבה או בתגובה לחיים שלהם. שיהיה להם בהצלחה בכל החלטה שיחליטו, הם אנשים גדולים וזה שלהם".
לפני שבוע היא נשמעה אחרת כשהתייחסה לכך בראיון ל-TMI בצורה מאוד חסרת סבלנות: "אני לא בקשר עם דניאל, אני בקשר עם אייל כמובן ויאנצ'וק. אני מתעדכנת במה שצריך להתעדכן, אבל זה שלהם. בחרו לחזור או לא בחרו לחזור – זה לא ענייני ותפסיקו לשאול אותי על הדברים האלה כי זה לא החיים שלי, תשחררו אותי מהם". 

על הקאמבק שהיה לה עם גולן: "זה קאמבק שצלח כי יאן נולד. אבל אני האחרונה שיכולה לתת עצות כי אני לא יודעת מה קורה ביניהם. אני חושבת שהם ילדים מספיק גדולים כדי לבחור את ההחלטות שלהם ואני לא אמורה להיות המדריכה או המייעצת, אז רק שיהיה להם בהצלחה".
הזמר וגרושתו זכו ללא מעט ביקורות על הקאמבק, עם מילים קשות שהוטחו בהם: "היא ליכלכה עלייך, אתה לוזר", "בטח דניאל כותבת לך את הסטטוסים האלה", "החזקתי ממך יותר מזה"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אייל
    יפה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די נימאס מאייל דניאל פאטמה לא מעניין אותנו מה הם עושים בחיים שלהם
    סגור
  • 4.
    הגיוני
    ... 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכלס ביננו מה שמענין אותו זה לטבול תמכחול לא יותר כמו תקופת האבן
    סגור
  • 3.
    צודקת, זה לא שקור אליה
    מוטי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היחידה שאהבה אותו אהבת אמת
    סגור
  • 2.
    רוסלנה את אשה גדולה ענקית ככה צריך לענות (ל"ת)
    כל הכבוד 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    מקסים
    קורל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דניאל ואייל בהצלחה, התפוצצו הקנאים . שב"ש
    סגור