ויראלי

צבי סוכות הושיט יד לשלום - וזה מה שהוא חטף בחזרה

ח"כ צבי סוכות שנבחר מטעם הציונות הדתית להוביל שיח מכבד שנועד להנמכת הלהבות נתקל בשנאה תהומית ואומר באכזבה גלויה: "הטנטרום של חלקים קטנים בשמאל מהקריאה שלנו לשיח אחים הוא כבר באמת עניין למחקר, אלו אנשים שצועדים בחווארה עם תומכי טרור שלא מרשים להם לבוא בגופיות אבל חווים התקף כשאחים שלהם קוראים לשיח"
דוד זולדן |  1
צבי סוכות (צילום יונתן זינדל פלאש90)
חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית, משגר חיצי ביקורת  נגד מובילי המחאה שהפגינו זלזול מופגן בפרויקט השיח וההידברות שהוא מוביל עם מפלגתו.
סוכות ציין בחשבון הטוויטר האישי שלו: "הטנטרום של חלקים קטנים בשמאל מהקריאה שלנו לשיח אחים הוא כבר באמת עניין למחקר". עוד ציין סוכות כי: "אלו אנשים שצועדים בחווארה עם תומכי טרור שלא מרשים להם לבוא בגופיות אבל חווים התקף כשאחים שלהם קוראים לשיח".
כזכור, הציונות הדתית פתחה בפרויקט ההסברה חדש בשם: "שיח אחים" אשר במסגרתו הודיעו ח"כים במפלגה שיחרשו את הארץ במטרה לדבר ולשמוע את מתנגדי הממשלה.
אלא שגם הקריאה הזו נתקלה בסירוב על ידי ראשי המחאה, ששללו תכלית השלילה כל ניסיון של שיח.
ח"כ סוכות שנבחר למשימה קרא למצביעי השמאל ברשתות החברתיות לבוא ולשוחח אלא שאז עקץ אותו רועי נוימן ממובילי המחאה נגד הרפורמה ואמר כי: "אנחנו לא נמצאים ביחד בצבא חבוב, אנחנו היינו בצבא, אתה היית עסוק בהפגנות נגד קצינים, בפריצות והצתות"?בתגובה השיב סוכות לנוימן: "אתה תמשיך כנראה להפיץ שנאה ולפלג. מזלנו שהרוב לא כאלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם צוחקים? איזה שלום? האיז מבוזזי כספנו, מסכן חיילים (ל"ת)
    נשמע אדיש לגורלם 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור