בארץ

בזמן הפרעות בחווארה: ח"כ צבי סוכות רקד עם המתנחלים במאחז אביתר

חבר הכנסת מהציונות הדתית עלה עם עשרות מתנחלים להתנחלות הלא חוקית ורקד איתם, בזמן שמאות תושבי הכפר חווארה נפגעו מהפרעות של הלילה ועשרות בתיהם נשרפו
מערכת ice | 
צבי סוכות (צילום יונתן זינדל פלאש90)
חבר הכנסת מהציונות הדתית, צבי סוכות, לא ממש התרשם מהפרעות של המתנחלים הלילה בתושבי הכפר חווארה והאזור, בעקבות הפיגוע בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב. אפילו להיפך - סוכות הצטרף לכמה עשרות מתנחלים שעלו למאחז אביתר תוך כדי הלילה ואף רקד איתם. יש לציין כי סוכות עצמו ומשפחתו במקור מההתנחלות הלא חוקית.
בצהריים, סוכות הגיב לפיגוע וצייץ כך בחשבון הטוויטר שלו: "הגעתי כעת לזירת הרצח בציר הראשי לישובי גב ההר. אני מכיר את משפחת יניב היקרה והלב מרוסק לחתיכות. הכאב גדול שבעתיים כשזה קורה במשמרת שלנו. בקן הרוצחים חווארה צריך כבר לטפל ונדרוש תשובות משר הביטחון מדוע לא הוצבו מחסומים בשבוע האחרון סביב שכם למרות הקריאות הברורות לנקמה".
בהמשך הלילה, כאשר המתנחלים יצאו "להפגין" כנגד הפיגוע, חבר כנסת צייץ: "בצומת תפוח עם עשרות משפחות מהשומרון. המסר האזרחי לארגוני הטרור ברור: החיים ימשיכו פה בכל הכח, בכל הכבישים, בכל הדרכים ולתמיד!".
 
ולבסוף, כאשר התמונות מחווארה התחילו להזכיר את אלו מ"ליל הבדולח", צבי סוכות הצטרף לעשרות המתנחלים שעלו לאביתר ושיתף תמונה משם עם הכתובית: "בית משפחת סוכות באביתר, הגיע הזמן לחזור!". בהמשף הוא גם העלה סרטון שלו רוקד עם המתנחלים וכתב: "אמצע הלילה, בית המדרש באביתר - ריקודים של אהבת הארץ. דמעות כאב ותקווה מעורבבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה