ויראלי

עומר אדם סיים את ההופעה ללא נעליים: מה הסיבה?

עומר אדם שר ממיטב שיריו לקהל המגוון במופע התרמה של 'חסדי דרור' בו הופיע בהתנדבות ולאחר שירד מהבמה אחד הילדים שם לב לנעליו הצהובות הזוהרות ועומר הוריד אותן והגיש לו אותן. הילד הנרגש סיפר למצלמה של גיא פינס על המעשה של עומר אדם שהותיר אותו בהלם
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)

עומר אדם מצליח לרגש במעשה מתוק במיוחד. אחרי שהופיע בהתנדבות באירוע של עמותת חסדי דרור לעיני ילדים חולי סרטן ומשפחות נזקקות, הזמר העניק את נעליו לאחד הילדים שבסך הכל החמיא לו עליהן שהן יפות מאוד בעיניו.

עומר אדם שר ממיטב שיריו לקהל המגוון ולאחר שירד מהבמה אחד הילדים שם לב לנעליו הצהובות הזוהרות ועומר הוריד אותן והגיש לו אותן. הילד הנרגש סיפר למצלמה של גיא פינס על המעשה של עומר אדם שהותיר אותו בהלם
 



יש לציין כי האירוע המרגש בו הופיע הזמר נערך במתחם גבריאל תרבות אירוח בנס ציונה. גם כוכבת הילדים רינת גבאי הייתה שם כאשר פתחה את הערב ואחריה הופיעו עומר אדם, אושר כהן, גל אדם עידו בי יחד עם שגב ובן זיני, שהקפיצו את הקהל. בין היתר עומר אדם גם עשה טוב על הלב לילדה עדן, בת 6, חולת סרטן שהגשימה את חלומה ועלתה לשיר עימו את ׳קאקדילה׳.

 



מנכ"ל העמותה נעם נזרי מסר: "בימים כאלו של שנאה ומחלוקות בעם שמחנו לקיים ערב שכולו טוב, כולו בהתנדבות, מהאדם הקטן ביותר ועד לזמרים הגדולים ולמקום המארח - אולם גני גבריאל. חשוב לזכור שכשהקושי והמחלה תוקפים משפחה הם לא בודקים אם היא ימין או שמאל או יהודי או ערבי, ואתמול זה בדיוק היה ערב כזה של יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים וכל מי שזקוק לרגע של שמחה".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יצא לנו מכל החורים הגמד הקווקז הזה.י (ל"ת)
    טובול 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יצא לנו מכל החורים הגמד הקווקז הזה.י (ל"ת)
    טובול 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בקווקז לא היה נעליים (ל"ת)
    בני 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור