ויראלי

אלונה טל הכריזה על "סוף המדינה הדמוקרטית", בר רפאלי הגיבה בציניות

משפיענים ומפורסמים מגיבים להתרחשות החברתית-פוליטית: "אחרון שיוצא יכבה את האור", כתבה בר רפאלי. נטלי דדון שמחה על מעבר החוק אך הרגיעה, "עלינו לשמור על איפוק ועל אחדות"
מערכת ice |  1
אלונה טל (צילום מתוך האינסטגרם)
סלבס ומשפיענים מגיבים להעברת החוק היום (שני) בכנסת שמצמצם את עילת הסבירות המשפטית. הדוגמנית הישראלית הבינלאומית בר רפאלי כתבה בסרקזם בסטורי שלה באינסטגרם: "אחרון שיוצא יכבה את האור. אה סליחה, כבר חשוך כאן"
בינלאומית נוספת שהגיבה היא השחקנית אלונה טל. "מרגיש כמו ההתחלה של הסוף", כתבה השחקנית שעזבה לא מזמן את הארץ לאחר שהגיעה לביקור מולדת. "סוף המדינה הדמוקרטית האהובה שלי. נחטפה על ידי קיצוניים. יום אבל. אכן חורבן הבית".

גם הקומיקאי גורי אלפי הגיב למתרחש וכתב: "ברכות. ניצחתם. אתם הריבון. המושל. אף אחד לא יכול לערער על ההחלטות שלכם. נגמר. העוול ההיסטורי תוקן. האליטות הצטמקו, והכבוד חזר. עכשיו רק אתם תחליטו ולא אף אחד אחר. אז...מה עכשיו? מה התכניות? הסרתם את החסמים כדי לממש בסוף משהו...מה זה? אפשר לגלות עכשיו?"
מנגד, היו סלבס שחגגו את החקיקה בכנסת כמו הדוגמנית נטלי דדון, שכתבה, "yes, הודו לה' כי טוב", ולאחר מכן סייגה: "אין כאן מנצחים או מפסידים גם אם אנחנו בטוחים שהחוק הזה הוא לטובת העם. עלינו לשמור על איפוק ועל אחדות, עכשיו יותר מתמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלעונה טל
    בנוי לתלפיות 26 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה אלונה טללללל
    סגור