ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת את ההפלה הטרגית שעברה: "אין דופק"

המגישה סיפרה על הפסקת ההיריון שחוותה ממש רגע לפני החזרה לארץ: "לא בא לי שניפרד, אין לי שעה ביום שלא פינטזתי עלייך, זה היה כמו חלום שבו למדתי שבא לי תינוק בריא ושמח, והריון משעמם ותקין, אני יודעת שכשהריון מפסיק מעצמו זה כנראה מצביע שמשהו לא היה תקין אז כנראה שזה המצב ושעדיף שתישאר רק בחלומות שלנו"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
סיפור כזה עצוב לא ציפיתם לשמוע ממי שמצטיירת כאדם השמח והקופצני ביותר, המנחה והמגישה מאיה ורהטיימר, ששיתפה שבחודשים האחרונים היא הייתה בהיריון רגע לפני החזרה של המשפחה מניו יורק, שהסתיים בהפלה כואבת של התינוק שנשאה ברחמה.
ורטהיימר שיתפה: "נכתב לפני שבוע בדיוק ב-9.7. טוב אז מה כותבים? אני עצובה, ממש עצובה זו האמת, הרגע הזה היום אצל סיווקי הרופא כנראה שלא אשכח אותו לעולם. אני אוחזת בספר תהילים קטן בתוך הכיס ומוחצת אותו, מתפללת שוב ושוב, המסך מול העיניים, הכל שם, העובר שלנו היפה שגדל הרחם אבל התנועה הזו של ההיבהוב, הלב הפועם הקטן שבתוכי, הוא לא זז, שקט, איזה שקט נורא, שקט שברור לכולנו, סיוויקי עוד לא פותח את הפה ואני אומרת את זה בקול - 'אין דופק' - מול הפצופים הקפואים שלי ושל אסף, וסיווקי מאשר. 'כן אני מצטער'".

עוד היא סיפרה: "קפאתי כמו רובוט, הרגשתי את העיניים שלי, שמנסות בכל הכח לא לתת לדמעות לזלוג החוצה ואני שומרת על קור רוח מתלבשת ואסף רוצה לחבק אותי, אבל היי,  למה להתפרק עכשיו? למה שאני ארצה להכיל ולהבין את מה שכל כך קיוויתי שלא יקרה. אבל זה שם, מול עיניי, בתוך הגוף שלי…"
ורטהיימר המשיכה בסיפור הטרגי: "עברו מאז החדשות האלה 6 שעות, אני במיטה עכשיו עם בטן עגלגלה, וגם ציצים עם סימני מתיחה קלים, אסף הלך לקנות לי אנטיביוטיקה לגרידה מחר, ואני כותבת פה, עדין קפואה כמו רובוט, לא רוצה להרגיש כלום, כי כשאני מנסה לתת לעצמי זה כמו הדף של בום כזה גדול זה כואב מדי. אני כועסת ושונאת את הגוף שלי כעס לא מוצדק - כי אני גם גאה, ואני אוהבת אותך לביבה מתוק שלנו"
עוד היא כתבה: "תודה על הימים המשוגעים האלה, שהרגשתי מוצפת אהבה וציפייה כמה שמחתי שהגעת לחיינו, האמת שלא בא לי שניפרד, אין לי שעה ביום שלא פינטזתי עלייך, זה היה כמו חלום שבו למדתי שבא לי תינוק בריא ושמח, והריון משעמם ותקין, אני יודעת שכשהריון מפסיק מעצמו זה כנראה מצביע שמשהו לא היה תקין אז כנראה שזה המצב ושעדיף שתישאר רק בחלומות שלנו, אבל אהבתי אותך באמת באמת, התגאתי בך שאתה כזה מפתיע וכנגד כל הסיכויים ושברור שלא תעשה לנו חיים קלים, כי ככה יוצאים ילדים, מתוקים עוד יותר, אבל לא, כמה זה פשוט ברור, ככה הכאב חד יותר".
לסיום הסבירה המגישה: "תודה על מה שהיה ומה שיהיה, אני בטוחה ורוצה להאמין שזה חלק מהמסע שלנו להפוך להורים הכי טובים שיש, ואנחנו מחכים לך נשמה קטנה, שתחליטי שאת מוכנה לבחור בנו כהורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה