ויראלי

שופטת מאסטר שף בהתבטאות חריגה: "הפגינו למען ארץ חופשיה"

בסטורי של הקבוצה R2M שמובילה רותי ברודו נכתב: "הצעת החוק הערב, מבטלת את סמכות בית המשפט לעילת הסבירות ומצמצמת את היכולת לבקר את נבחרי הציבור ואת שלטון הרוב. הצעת חוק מסוכנת, צאו להפגין איתנו מחר למען ארץ חופשיה והגונה"
מערכת ice |  1
רותי ברודו סוגרת את המסעדה (צילום מסך רשת 13, shutterstock)
שופטת מאסטר שף רותי ברודו ורשת המסעדות שלה בהתבטאות חריגה נגד הממשלה. קבוצת המסעדות מהגדולות בישראל R2M נגד הניסיונות לתקן את המערכת המשפטית החליטה להעלות סטורי חריף ביותר שקורא לצאת להפגין.
בסטורי שעלה בשם הקבוצה נכתב: "עילת הסבירות חלה על הממשלה ונבחרי ציבור מאפשרת לבטל או לפסול החלטות לא מאוזנות ולא סבירות באופן קיצוני שמקבלים נבחרי ציבור. זהו כלי שמאפשר לבית המשפט לבחון האם החלטות ממשלה התקבלו בהגינות באיזון ובענייניות".

עוד נכתב בסטורי של הקבוצה: "הצעת החוק הערב, מבטלת את סמכות בית המשפט לעילת הסבירות ומצמצמת את היכולת לבקר את נבחרי הציבור ואת שלטון הרוב. הצעת חוק מסוכנת, צאו להפגין איתנו מחר למען ארץ חופשיה והגונה".
המסעדנית רותי ברודו (דלקיטסן, בייקרי, הוטל מונטיפיורי) היא אחת השופטות הבולטות בריאליטי הבישול הישראלי, כאשר היא שופטת ביחד עם חיים כהן את המטבח המנצח MKR וכמובן בתפקידה הנוסף כשופטת מאסטר שף אליה הצטרפה רק לפני שתי עונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דברי רותי בר
    מחמוד ע דברי רותי בר 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למרות העובדה כי לרוב אני פוסל את דבריה של הסלבית והנהנתנית רותי ברודו אבל,לאור מעשיו של היושב ברח' עזה אין כל ברירה אחרת אלא לעלות ולסלקו לאלתר מכס השלטון!! אותו ואת חבורת הנהתנים שתאוות הבצע השררה והכבוד הם המניעים אותם!!
    סגור