ויראלי

אחרי ביטול האירוסין: היחסים בין מעיין אשכנזי ובן זוגה יחזרו לקדמותם?

לאחר שכוכבת הריאליטי ובן זוגה, דור חי חמו, ביטלו במפתיע את האירוסין, נצפתה אשכנזי עולה על שמלת כלה. עם זאת, בן זוגה לא הגיע לאירוע. היחסים בין השניים עלו על שרטון?
מערכת ice | 
מעיין אשכנזי (צילום רן יחזקאל)

בתחילת החודש דווח כי מעיין אשכנזי ובן זוגה הכדורגלן דור חי חמו, חווים משבר בזוגיות לאחר שביטלו את האירוסין. אך האם השניים יכולים לגשר על הפערים שנוצרו ביניהם? לפי דיווח ב-TMI השניים החליטו לשים בצד את המשבר ביניהם ולנסות לחדש את הקשר הזוגי ואף חזרו להתגורר יחד.


אמש צעדה כוכבת הריאליטי בשמלת כלה, אך בן זוגה לא הגיע כדי לפרגן לה. תצוגה זו התקיימה לפני הופעתו של הזמר אושר כהן בהיכל מנרה מבטחים. מי שעוד הגיע לאירוע הם: הזמר עומר אדם ובת זוגו הדוגמנית יעל שלביה, שרית פולק גרושתו של סטטיק, נעמה מריומה, טניה לאורן, ג'ני צ'רוואני, הילה רביבו ועוד. במהלך ההופעה נכחו גם הזמרת המצליחה נועה קירל, הדוגמנית המעושרת סופי מצ'טנר ועוד.
 


כזכור בתחילת החודש דווח על משבר ביחסיה של כוכבת הריאליטי בת ה-32 עם בן זוגה דור חי חמו הצעיר ממנה, ועל כך שהשניים לקחו פסק זמן מהחיים המשותפים וביטלו את החתונה המתוכננת. אשכנזי ידועה בתור משתתפת "הישרדות" ו"האח הגדול" וניהלה זוגיות מתוקשרת במשך תקופה ארוכה עם הזוכה של העונה השביעית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה