ויראלי

תושבת הדרום התלוננה במשטרה על אונס - החשוד שוחרר אחרי יום

תושבת הדרום הגישה לאחרונה תלונה במשטרה בעקבות תקיפה מינית שעברה לכאורה על ידי עובד זר באשקלון בחודש פברואר, אך החשוד שוחרר בתוך יום ממעצר. התיק נסגר מחוסר ראיות והחשוד קיבל צו הרחקה ל-30 יום בלבד מהמתלוננת: "הייתי כמו בובה, לא היה לי כוח בגוף להתנגד"
מערכת ice |  2
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תושבת הדרום הגישה לאחרונה תלונה במשטרה בעקבות תקיפה מינית שעברה לכאורה על ידי עובד זר באשקלון בחודש פברואר, אך החשוד שוחרר בתוך יום ממעצר. התיק נסגר מחוסר ראיות והחשוד קיבל צו הרחקה ל-30 יום בלבד מהמתלוננת.
היום (ראשון) א' (שם בדוי) התראיינה ל"מעריב" ומתחה ביקורת חריפה על משטרת ישראל והפרקליטות שלטענתה לא לקחו אותה ברצינות: "רציתי שיהיה צדק, אני לא רוצה שנשים אחרות  יחוו את מה שאני עברתי. נלחמתי בו כמה שיכולתי. הייתי שיכורה אבל ידעתי מה קורה. סיפרתי לו שעברתי ניצול מיני בעבר והוא המשיך לאנוס אותי, שום דבר לא מנע את זה ממנו. הייתי כמו בובה, לא היה לי כוח בגוף להתנגד".
הכל התחיל כאשר א' הגיעה עם חברתה מהעבודה למפגש עם אותו גבר, שדובר רוסית, כדי שתוכל לתרגם עבורה את מה שהוא אומר. "בשלב מסוים, החברה הלכה עם הגבר לאחד החדרים, ונשארנו אני וחבר שלו לבד, התנגדתי בתוקף שיגע בי", שחזרה א', "אני הרגשתי חסרת אונים, רציתי לבכות אבל התאפקתי כי לא רציתי שיראו שקרה משהו. אני בטראומה מהמקרה. אני זוכרת מה שהיה לפני ואחרי שהותקפתי".
בהמשך, תקפה את המשטרה: "ההתנהלות שלהם מדהימה אותי. אחרי האירוע אמרתי שאני לא רוצה להגיש תלונה כי היה לי מאוד קשה, אבל אחרי חודש וחצי פניתי שוב למשטרה. הם עצרו אותו ושחררו אחרי 24 שעות. מדובר פה על אזרחית המדינה ועל עובד זר, מה העדיפות? תיקחו אותו לפחות לחקירה כמו שצריך".
ממשטרת ישראל ל"מעריב" כי "מיד עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה שבמסגרתה נחקר החשוד וכן בוצעו פעולות חקירה נוספות, לרבות גביית עדויות ממעורבים נוספים והרחקת החשוד מהמתלוננת למשך 30 ימים. עם סיום החקירה, התיק הועבר לעיון והחלטת הפרקליטות". למרות זאת, ב"מעריב" נבדק ונצא כי התיק נסגר זמן קצר לאחר שנפתח עקב "חוסר בראיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מבין ף חוסר ראיות?? עברה בדיקה בבית חולים? (ל"ת)
    הר 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טוב לא הלכת להתלוננן אחרי שנה (ל"ת)
    אחמד 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור