ויראלי

עומר אדם בהלם: זה מה שקרה לו בכניסה להופעה שלו

עומר אדם פתח את סבב ההופעות שלו בארצות הברית לכבוד העצמאות בשרין אודיטוריום בלוס אנג'לס, וחשף רגע מביך לפני ההופעה כשהמאבטח לא זיהה אותו ולא נתן לו תחילה להיכנס: "כשאתה מגיע להופעה של עצמך ולא מזהים אותך"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
זוכרים את הסערה הגדולה לה גרם עומר אדם ביום העצמאות ב-2022, בה הכניס את ישראל לדיון: אם עיריות צריכות לפתוח את הכיס לאומנים בלי הגבלה? אז שנה חלפה ואדם החל להופיע ביום העצמאות 2023, אבל רק בארצות הברית, עם שלושה מופעים שפרוסים על פני שלושה ימים. 
ההופעה הראשונה התקיימה אתמול (ראשון) בשרין אודיטוריום בלוס אנג'לס, ב-25.4 הוא יופיע בפורטדייל בהיכל או-רן בברואד סנטר, וההופעה שתחתום את הסיבוב תתקיים בהיכל קינגס בברוקלין ב-26.4. אור לוזון, הסטייליסטית של עומר אדם, העלתה סטורי מהמופע הראשון של אדם בארצות הברית, בו ללא ספק נראה טירוף מוחלט בקהל.
אבל זה ממש לא הכול. אדם עצמו העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נראה מגיע לכניסה למופע עם ברכב, אך המאבטח לא נותן לו להיכנס תחילה כי לא זיהה אותו. אחרי דין ודברים, המאבטח הבין שמדובר באדם והכניס אותו כמובן. על רקע הסרטון כתב אדם: "כשאתה מגיע להופעה של עצמך ולא מזהים אותך", עם פרצוף צוחק.
כזכור, לאחרונה נחשף כי מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 400 ל-4,500 שקל, ומרביתם מעל 1,500 שקל. הכרטיסים הצמודים לבמה הם היקרים ביותר ומתקרבים למחירים המקסימליים. הזולים ביותר שמרוחקים מהבמה הם סביב 400 שקלים.
כזכור, הזמר שב בחודש מרץ האחרון לארץ לטובת הופעה בחג הפורים באירוע פרטי של מאקו ולצילומים של קמפיין קטאליה, מותג המשקפיים שלו בשיתוף יעל שלביה, אך כבר בתחילת אפריל המריא לאמריקה ויופיע בפני הקהילות היהודיות. הוא אמור לקבל סכומי עתק כדי לבדר את הקהל הישראלי יהודי בימים האלה.
 
 מתוך האינסטגרם של אור לוזון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה