ויראלי

קאמבק? סטטיק ושרית פולק נצפו יחד במימונה של ישראל בידור

המימונה המסורתית של "ישראל בידור" נערכה אמש בנס ציונה ומי שגנבו את ההצגה בין כל הסלבס על רחבת הריקודים היו הזמר סטטיק וגרושתו שרית פולק שצולמו צמודים
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום שי אסייג)
תרבחו ותסעדו - כמו כולם גם בגוף התקשורת "ישראל בידור" חגגו אתמול (רביעי) את המימונה המסורתית עם כל הביצה, ומי שגנבו את ההצגה היו בעיקר סטטיק וגרושתו שרית פולק שהגיע בנפרד אבל נצפו יחד.
אירוע המימונה השנתי של ״ישראל בידור" נערך באולמי גבריאל בנס ציונה בניצוחה של מי אם לא מפיקת האירועים אירית רחמים. בחגיגה מטורפת בעיצוב מרהיב של כנרת חינה, עם הופעה של לא אחרת משרית חדד שבו נכחו כל תעשיית הבידור הישראלית.

בין הסלבס שהגיעו לאירוע: שר התרבות מיקי זוהר ובנו אליאב זוהר, הסוכן רוברטו בן שושן ודור ההמשך בנו סתיו בן שושן, הזמר והשחקן דילן דרור, סטטיק ושרית פולק שנצפו צמודים ומסתודדים ברחבה, משה פרץ, אבי אברומי, נוי אייזן, רומי גיאור, נטע ברזילי, קים אור אזולאי, סהר כהן, אן זיוי, ליאם גולן, אירה דולפין, רון ביטון, אור לוזון ואן בי.
 
@israel_bidur מה דעתכם❓👇🤔 #סטטיק #שריתפולק #ישראלבידורמימונה ♬ להיט של שיר אחד - סטטיק
השבוע פורסם שבקרוב ייצא לאור הספר ״החיים שאחרי״, פרי עטה של שרית פולק, שיספר על חייה ויעסוק בנקודות הקשות בחייה. על פי הדיווח, בספר תעסוק פולק בין היתר גם באבל ובאובדן של אחיה שהלך לעולמו לפני שנים רבות, והגירושים מסטטיק. פולק התחילה לכתוב את הספר לפני שמונה שנים וכעת חידשה את העבודה עליו, במטרה לעזור לאנשים בהתמודדויות החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה