ויראלי

להקת אבבא נפרדת: כוכב הלהקה הלך לעולמו

גיטריסט להקת אבבא המיתולוגית, לס וולנדר, הלך לעולמו בגיל 70, זאת לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. משפחתו ספדה לו: "זה בלתי נתפס שעכשיו נאלץ לחיות בלעדיך"
מערכת ice |  2
להקת אבבא (צילום עטיפת אלבום)
גיטריסט להקת אבבא המיתולוגית, לס וולנדר, הלך לעולמו היום (שני) בגיל 70. וולנדר ניגן בכמה מהאלבומים האייקונים של הלהקה בשנות ה-70 וה-80 ואף לקח חלק באלבום הקאמבק שלה Voyage.
בהודעה שיצאה מטעם משפחתו שהעלתה פוסט לרשתות החברתיות, נכתב: "ביגון כבד אנחנו מכריזים כי לס האהוב שלנו נרדם. לס אובחן לאחרונה עם סרטן שהתפשט, וביום שישי הטוב הלך לעולמו מוקף באוהביו".
עוד נכתב בפוסט הכאוב שיצא מטעם המשפחה כי "היית מוזיקאי נפלא וצנוע, אבל מעל לכל היית בעל, אבא אח, דוד וסבא נפלא. אדיב, אוהב ואכפתי, ועוד דברים רבים שלא ניתן לתאר במילים. זה בלתי נתפס שעכשיו נאלץ לחיות בלעדיך. אוהבים ומתגעגעים אליך כל כך".
וולנדר החל לנגן בגיטרה כילד בשוודיה והצטרף ללהקות מקומיות. באוקטובר 1974 החל להקליט עם להקת אבבא. במהלך השנים השתתף בהקלטות של 24 שירים של הלהקה ולקח חלק בכל שמונת אלבומיה. בשנת 1981 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, ובמהלך השנים הפיק והוציא 7 אלבומים נוספים, ולקח חלק ב-6,331 שירים ו-1,968 אלבומים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכבוד מגיב 1.
    Abba baba 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתה חושב? להקות הבנויות מזמרים וזמרות בלבד? LOL ישנם גם הנגנים שהם חלק מהלהקה לכל דבר ועניין. הבנאדם היה חלק מה הלהקה הזאת 20 שנה פחות או יותר.
    סגור
  • 1.
    בן אדם
    איתי1 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלא היה חבר בלהקת אבבא, מוגדר ככוכב הלהקה, מאוד משונה.
    סגור