ויראלי

אוהד בוזגלו עבר בדיקת פוליגרף, זה הסוד האפל שחשף

בוזגלו השיב לאחת השאלות שהופנו אליו בפינת הפוליגרף של הדוח היומי, כאשר הוא נשאל: "האם, לפי השמועות, זה נכון שהיה לך קשר אינטימי עם קרובת משפחה שלך?". אמנם קשה להאמין, אך התשובה של אוהד הייתה חד משמעית והוא ענה בקור רוח: "כן".
מערכת ice |  1
אוהד בוזגלו ומריה (צילום אור גפן)
"הדוח היומי" של רשת 13, חשפה היום (רביעי) בהובלתו של קובי מחט, סוד גדול של יוצא הריאליטי 'הישרדות' ו'בוזגלוס', אוהד בוזגלו, שהשתתף בשאלון של "פינת הפוליגרף" ושאלה אחת הצליחה להותיר את כל הנוכחים באולפן בהלם.
בוזגלו השיב לאחת השאלות שהופנו אליו, כאשר הוא נשאל: "האם, לפי השמועות, זה נכון שהיה לך קשר אינטימי עם קרובת משפחה שלך?". אמנם קשה להאמין, אך התשובה של אוהד הייתה חד משמעית והוא ענה בקור רוח: "כן".

התשובה שלו גרמה לחברי הפאנל הנוספים, טילטיל (לירון אורפלי) וליאון שניידרובסקי להשאר המומים מהתשובה החושפנית, ומיד תהו: "מה זה קרובה, לא הבנתי?", "אני הולך הביתה". בוזגלו עצמו לא נראה גאה מאוד מהתשובה וישב כפוי ראש..
יחד עם זאת, בוזגלו לא רצה להפוך לקרקס וכדי להתחמק מפרטים מיהר להבהיר: "אני עונה רק לשאלות שלו (המנחה קובי מחט), לא שלך". אחרי שיצא דובר אמת בפוליגרף, הוא סיפר: "זה היה בעבר הרחוק, האחים שלה לא יודעים מזה". האם היא תחשף ביום מן הימים?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשיתם מבוזגלו הזבל כוכב (ל"ת)
    אבי 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור