רכילות עסקית

אוהד בוזגלו ובת זוגו בקאמבק מפתיע: ישמור לה אמונים?

חודשיים אחרי שבוזגלו ומריה שחוו משבר זוגי קשה, הסירו עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם, ניתקו קשר ונפרדו בצורה לא נעימה, השניים חזרו זה לזרועותיה של זו
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו מריה (צילום אור גפן)
אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי ואחיו של מאור בוזגלו, שעד לפני מספר חודשים משולש אהבה רומנטי וחריג בנוף הישראלי אחרי שיצא עם אלכסה ומריה, אלא שבמרוצת הזמן, הקשר המשולש לא החזיק מעמד כאשר אלכסה החליטה לעזוב ולאחר מכן גם מריה בחרה לעזוב את הכוכב.
אבל חודשיים אחרי שבוזגלו ומריה שחוו משבר זוגי קשה, הסירו עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם, ניתקו קשר ונפרדו בצורה לא נעימה, הערב (שבת) נודע כי השניים חזרו זה לזרועותיה של זו. 
הפרידה כזכור, הגיעה מספר שבועות בלבד אחרי שהשניים עשו צעד דרמטי במערכת היחסים כאשר מריה, שהתגוררה לאחרונה בקריית מוצקין, החליטה לעשות צעד לכיוון אוהד ולאחרונה עברה להתגורר בסמוך אליו כשעברה לראשון לציון, כעת הם שבים לקשר זוגי.
אוהד בוזגלו נשאל לפני כחודשיים לגבי העובדה שמריה עוברת להתגורר בסמוך אליו, והאם הוא הולך להתמסד בקרוב אחרי שנראה כי הוא מצא את האחת של חייו וענה: ״אני עדיין לא מחויב בקשר. אני בחרתי כדרך חיים לא להתחייב כדי לא לשקר ולבגוד וכך אמשיך תמיד, לא משנה כמה אוהב ואהיה זוגי. האהבה למריה היא התאהבות שלא שזכורה לי מעולם. הכי גדולה שהייתה לי. זה לא מבטיח כלום כמובן כי החיים מפתיעים ודינמיים". אז כמו שהכריז אוהד, החיים הם בהחלט דינמיים, אבל לא כל כך מפתיעים כמו שהוא חושב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה