ויראלי

גרושתו של סטטיק מודה בכאב: "אני לא מי שהייתי פעם"

בתקופה של לא מעט שינויים בחייה, פולק לקחה לעצמה רגע כדי לזכור את אחיה ולשתף את מאות אלפי עוקביה במהפך שהיא עוברת. "עכשיו אני חושבת עליי"
מערכת ice |  4
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
עם המעבר מחיפה לתל אביב ובצל הרעש התקשורתי של האלבום החדש והסרט החושפני שהוציא הגרוש שלה לירז רוסו (הלא הוא סטטיק), שרית פולק לקחה לעצמה רגע כדי להדליק נר זכרון לזכר אחיה צחי.
צחי ז"ל נהרג בתאונת עבודה בגיל 26 כששרית הייתה רק בת 14, וכאחותו הקטנה שהייתה קשורה אליו בנימי נפשה, המוות הטראגי שלו מלווה אותה מאז בכל צעד בחייה והיא דואגת לשמר את זכרו ולהוקיר אותו כפי שעשתה ב"אח הגדול" וגם היום (רביעי) כשהעלתה לסטורי שלה באינסטגרם סרטון בו היא מדליקה נר זיכרון כשאליו התלווה טקסט קצר אך מלא רגש.

"אחי הכי שלי", כתבה פולק בסטורי שחלקה כאמור עם 138 אלף עוקביה באינסטגרם. "תמשיך לכוון אותי, לסמן לי, לשמור עלי", נשאה תפילה, "גם עכשיו כשאני משתנה ב180 מעלות", ביקשה שרית מאחיה המנוח.
"אני לא מי שהייתי", הודתה שרית שכאמור עוברת תקופה לא פשוטה של שינויים בחייה הכוללים מעבר לא פשוט מחיפה בה גדלה ובה התגוררה כל חייה עד לגירושים מרוסו לתל אביב, וכמובן יציאת האלבום המתוקשר של הגרוש המפורסם והסרט שליווה אותו וייצר שוב רעש תקשורתי גם מסביבה. 

הסטורי של שרית פולק (אינסטגרם)
"עכשיו אני חושבת עליי", הצהירה בביטחון בסופו של הטקסט אך הוסיפה: "ודווקא אהבתי את מי שהייתי, אבל יש לי תחושה שהגירסה הזאת של עצמי תהפוך אותי למאושרת", סיכמה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי זאת? (ל"ת)
    ישראלי 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נימאסתם את וסטטיק כבר לא מענינים אף אחד
    צבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נימאסתם
    סגור
  • 2.
    אשפה
    ירו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמרטוטיאדה
    סגור
  • 1.
    לכתבה.אף אחד לא כמו פעם ....האמיני לי שלא רק את. (ל"ת)
    מירי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור