ויראלי

שרידי גופת אדם אותרו בתוך בטן של כריש

מקרה טרגי מדווח מארגנטינה השבוע, במסגרתו שרידו של גבר נמצאו בגופו של כריש בחופי המדינה וזאת בעזרת זיהוי קעקוע של המנוח. על פי ההערכות גאות חזקה סחפה את הגבר למצולות שם מצא את מותו
מערכת ice | 
כרישים (צילום pexels)
שרידיו של דיאגו באריה (32), אב לשלושה ילדים, נמצאו כנראה בגופו של כריש בחופי ארגנטינה וזאת לאחר שנעדר מספר ימים. בעת זו המשטרה המקומית מבצעת בדיקות DNA כדי לוודא כי אכן מדובר בבאריה, אשר זוהה בעזרת קעקוע.
על פי ההערכות באריה נעלם כבר בתחילת החודש ויומיים לאחר שדווח נעדר האופנוע שלו נמצא במצב חבוט באחד מחופי המדינה. אף שנדמה כאילו באריה נקלע לתאונת דרכים גופתו לא נמצאה והמשטרה הייתה אבודה. זאת עד לרגע בו שני דייגים באזור דיווחו למשטרה כי תפסו שלושה כרישים באזור התאונה וכי באחד יש שרידים של בן אדם.
לאחר איסוף הממצאים נציגי משפחתו של באריה הוזמנו על מנת לזהות את השרידים וזהותו אושרה לאחר שחבר משפחה זיהה קעקוע שהיה לבאריה. עם זאת כאמור המשטרה עדיין תבצע בדיקות DNA לאישור סופי.
על פי הערכות המשטרה באריה נקלע לתאונת דרכים באזור ואז גאות חזקה סחפה אותו לתוך המים, שם מצא את מותו. לא ידוע אם היו עוד אנשים מעורבים בתאונה או האם באריה מת מטביעה או מתקיפת הכריש, שאורכו היה רק כמטר וחצי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה