ויראלי

יונתן רושפלד מאכזב: המסעדה הזו נסגרת אחרי 3 חודשים

רק לפני שלושה חודשים את "רושפלד" בנווה אטיב בחרמון, אבל הרומן הזה נגמר מהר מאוד, כבר עכשיו כאשר סועדים שהזמינו מקום לתקופה הקרובה התבקשו לא להגיע
מערכת ice |  1
יוני רושפלד (צילום צילום מסך המסעדה הבאה)
אחרי שנים בלי מסעדה משלו מאז סגר את 'הרברט סמואל', השף וכוכב מאסטר שף לשעבר יונתן רושפלד פתח  רק לפני שלושה חודשים את "רושפלד" בנווה אטיב בחרמון, אבל הרומן הזה נגמר מהר מאוד, כבר עכשיו.
על פי הדיווח במאקו, הסועדים שהזמינו מקום לתקופה הקרובה, כבר קיבלו הודעה שביקשה מהם לא להגיע ושהמסעדה נסגרת לאלתר, רושפלד טוען שהפרויקט הוקם מלכתחילה לחצי שנה, אבל הדבר לא באמת נכתב איפשהו.

כזכור, עם פתיחת המסעדה העניק ראיון לפנתיאון עם ynet בו הוא לא רק הסביר מדוע ולאן נעלם, אלא גם חשף את סכומי העתק שהפסיד וכמובן שהתייחס לקולגות שלו: "כל אחד במקצוע הזה פתח וסגר הרבה עסקים. למה קרן של חיים כהן נסגרה? למה תפוח זהב של אהרוני נסגרה? למה שגב? והם הפסידו שם מיליון וחצי? כנראה שהרבה יותר".

בראיון רושפלד גם העיד על עצמו כי: "הידע שלי באוכל גבוה ב-50 רמות מעל כל שף ממוצע, שחושב שהוא יודע משהו. זה סגנון דיבור שאולי פחות מתחברים אליו אבל הוא מגיע ממקום אמיתי. כשאני אומר שאני גאון, אני מתכוון לזה".
אלא, שההצהרה הזאת לא עוברת טוב אצל הקולגות ולמשל השף של "אריא" ו"נונונו" גיא גמזו הצהיר: "קשה לי לקרוא את האמירות האלה, קצת צניעות עוד לא הרגה איש. במיוחד שאני מסתובב בעיר ואוכל אוכל מצויין ומעניין, יש פה דור של צעירים שיש לך מה ללמוד מהם. מה שבטוח שיש לך דבר אחד ללמוד מהם וזו צניעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על רושפלד הוא פשוט גאון (ל"ת)
    הלוחש לכלבים 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור