ויראלי

מעיין אדם בווידוי מפתיע: מה עשתה שאסור לעשות בהריון?

בעוד היא בשלבי הריון מתקדמים לקראת לידת בתה הראשונה, המגישה מעיין אדם העלתה סטורי שחושף - מה עשתה שאסור בהריון: "לידיעת הרווחה. אני לא אחראית מספיק להיות אמא. הילדה עוד לא נולדה ואני כבר עושה נזקים"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
בעוד היא מתקרבת לישורת האחרונה לקראת לידת בתה הראשונה ונמצאת בשלב מתקדם בהריון, המגישה מעיין אדם העלתה היום (ראשון) סטורי מפתיע בו חשפה - מה עשתה שאסור לעשות בזמן הריון?
בסטורי שהעלתה אדם, כתבה כך: "דברים שלמדתי היום: 1 - קאיין זה פלפל חריף, 2 - שמן האורגנו ששתיתי - אסור בהריון. לידיעת הרווחה. אני לא אחראית מספיק להיות אמא. הילדה עוד לא נולדה ואני כבר עושה נזקים".

הסטורי של מעיין אדם (אינסטגרם)
כזכור, רק בשבוע שעבר העלתה מעיין סדרת סטוריז בהם התרגשה עד דמעות תוך בניית חדרה של בתה שטרם נולדה וכתבה: "התכנסנו להפוך את המחסן הזה לחדר של פיצי. הלב שלי דופק". בהמשך, הוסיפה אדם סרטון שלה מול מחשב בו היא בוחרת טפטים לחדר השינה כשעל כך היא הוסיפה: "לא מאמינה שאני בוחרת טפט לחדר של הילדה שלי".
כל זאת כידוע, כאשר מעיין מתכוננת במלוא המרץ לקראת חזרתה למסכים בתוכנית חדשה בקשת 12, ברצועה יומית שתגיש בצוותא עם דנה גרוצקי, שנכנסה למשבצת במקום אילנית לוי, שכבר הצטלמה לפיילוט עם מעיין אדם, אך בסופו של דבר החליטה לחזור בה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא חכמה (ל"ת)
    ציפי 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ממש מענין את התחת שלי (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחד כמוך אסור להבאי ילדים למסור לאימוץ יגידו שאני רעה אבל ילד זה לא בובה לעשות זה כיף אבל גם חתולים יכולים בהצלחה לילדה וגם לך
    סגור