ויראלי

צפו בהצעת הנישואים שריסקה את הרשת: "אין סיכוי"

במהלך משחק NBA, חבר של מעודדת החליט להפתיע אותה עם הצעת נישואים משעשעת כשהסתתר בתוך תחפושת וקרע ברך על הפרקט. אז מדוע התגובות ברשתות היו קטלניות?
מערכת ice |  1
כריס גרארד מציע נישואים (צילום צילום מסך)
כשחג המולד מרחף באוויר, זו בדיוק התקופה הטובה ביותר עבור האמריקאים למחוות מרגשות כמו שרק הם אוהבים ויודעים לעשות. בסוף השבו,ע במהלך משחק NBA בפילדלפיה בין הסיקסרס המקומיים ללוס אנג'לס קליפרס, באחת מהפסקות המשחק, חבר של אחת מהמעודדות הציעה לה נישואין, והיא כמובן הסכימה, אבלך הדרך בה זה קרה הטריפה את הרשת.
מדובר בכריס ג'רארד, שנכנס מחופש במהלך אחת ההפסקות כאמור למגרש בזמן שבת זוגו הייתה שם עם צוות המעודדות, ויצא מהמסכה, ממש כמו ב"הזמר במסכה", שם נחשף מול חברתו שהייתה בהלם והציע לה נישואים. הסרטון הפך ויראלי מאוד וצבר עשרות מיליוני צפיות בשעות ספורות.
 
הגולשים ברשתות מיהרו להקניט את ג'רארד וטענו כי מדובר בחוסר איזון מוחלט בין בני הזוג, שכן ג'רארד נראה די חנון, בשונה לגמרי מבת זוגו המעודדת הלוהטת - ג'קי מורטה. אחד מהם כתב: "אין סיכוי שהבחורה הזאת מתחתנת עם החנון הזה, היא רק עשתה לו טובה כדי לא להביך אותו בשידור חי". גולש נוסף טען: "סביר להניח שיש פה פרטים שאנחנו לא יודעים, הוא בטח תרם לה כליה או משהו".
ג'ירארד ממש לא נשאר חייב לכל התגובות ברשת והעלה לאחר מספר שעות פוסט בו הוא כתב: "מגיבים יקרים - אני יודע שהיא לא בליגה שלי! אני פשוט שמח להיות כאן!". המאורסת הטרייה, הרקדנית ג'קי מורטה, כתבה: "זו הייתה הפתעה עצומה עבורי, תודה לכל מי שעזר לזה לקרות, אני לא מאמינה שאלה החיים האמיתיים שלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפשים
    בני 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שאמר שהוא חנון ושהואלא בליגה שלה ככל הנראה עדיין לא התחיל להבין מה אישה צריכה ואם הוא יודע לתת לה את היחס שהיא צריכה שיהיה גם אולטרה חנון והיא תיהיה מאוהבת בו עד הסוף. אז כל אלה ממש ממש טיפשים שעדיין מנגבים חלב ליד השפתיים
    סגור