ויראלי

קלואי קרדשיאן חושפת את האמת על היחסים המיניים עם האקס

קלואי וקורטני קרדשיאן התיישבו לבדיקת פוליגרף במסגרת ראיון ל"וואניטי פייר", במסגרתו קלואי חשפה שהיא וטריסטן ת'מפסון לא שוכבים יחד לאחר הפרידה המתוקשרת בשנה שעברה
מערכת ice | 
קלואי קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
ראיונות קלאסיים אאוט ובדיקות פוליגרף אין - מגזין ואניטי פייר אירח את האחיות לבית קרדשיאן, קלואי וקורטני לראיון ייחודי וקצת שונה מהרגיל. האחיות הוצבו מול מכונת פוליגרף והתבקשו לשאול אחת את השנייה שאלות אישיות וכמובן שהדבר סיפק לצופים לא מעט נושאים לדבר עליהם.
לצד השיחה המעניינת על אופנה, החתונה של קורטני באיטליה וכדומה, קורטני שאלה את קלואי שאלה קצת יותר אישית: "את שוכבת עם טריסטן?". כזכור טריסטן ת'ומפסון הוא האקס הבוגדני של קלואי ואב שני ילדיה. לשאלה זו קלואי השיבה בשלילה ומסתבר שהיא גם אמרה את האמת. 
קורטני מצדה נשאלה שאלה מינית קצת פחות פולשנית לכאורה וענתה לחיוב כאשר קלואי תהתה אם היא ובעלה הטרי טראוויס בארקר נתפסו אי פעם על חם בעודם מקיימים יחסי מין בפומבי. לאחרונה מדווח שהשניים נמצאים בהליכי פוריות על מנת להביא יחד ילד לעולם.
היחסים בין טריסטן לקלואי לא היו ברורים עבור קהל המעריצים של המשפחה לאחרונה, לאור הלידה של בנם החדש ששמו טרם נחשף. כזכור, קלואי גילתה על כך שהפונדקאית בהריון במקביל לכך שהתגלה כי טריסטן בגד בה (שוב) עם אישה אחרת וגם היא נכנסה להיריון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה