ויראלי

הצל נגד רן דנקר: "יצאת צבוע, תמשיך ללכת עם שמלה"

רן דנקר יצא נגד אבי מעוז על כך שאמר כי יאסור את מצעד הגאווה בירושלים. מי שלא נשאר חייב הוא הצל, שתקף את הזמר: "הפעם הגזמת, יצאת יותר צבוע מהדגל שמייצג את הקהילה שלך"
מערכת ice |  6
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום אוהד רומנו)
רן דנקר, הזמר המפורסם, יצא נגד המילים של חבר הכנסת אבי מעוז, אחרי שהאחרון הצהיר כי הוא מתכוון לבטל את מצעד הגאווה בירושלים. מי שלא נשאר חייב הוא הצל, שיצא במתקפה קשה נגד דנקר עם פוסט שהעלה אתמול (שבת) לחשבון האינסטגרם שלה.
הצל אמר בפתח דבריו: "מה קורה רן דנקר היקר? תקשיב, קראתי את מה שכתבת שהחלטת להצטרף לעליהום על ממשלת הימין ואני חייב לענות לך. אני מבין את הפחד שלך מהממשלה החדשה, מבין את הפחד מביטול מצעד הגאווה בירושלים, מבין את הפחד שלך מהימין הרע והחשוך, מבן גביר הקיצוני, מאבי מעוז ההומופוב, ביבי המושחת, מי שאתה רוצה אני מבין. השתמשת במילים כמו פחד, הרס, פילוג, חשוכים, בנוהל. לא משהו חדש".
הצל המשיך: "באותה נשימה אמרת שאתה מחנך את הבת שלך לחופש מחשבתי, לקבל ריבוי דעות אל מול דעות שונות, לא יודע מה בלבלת את המוח קילומטר. אז אני שואל אותך רן היקר - איך לא לקבל את זה שאבי מעוז, שהוא אדם דתי, שקשה לו עם זה שאנשים מתפשטים ברחוב, ועוד בעיר הקודש על כמה וכמה, הופך אותו לחשוך וסותם פיות כאשר אתה עושה הכל כדי לסתום לו את הפה ולהפוך את דעותיו, את דעתו הדתית, לחשוכה. איך? תסביר לי איך זה מתקשר עם חופש מחשבתי, ריבוי דעות, כמה אתה רוצה לחנך את הבת שלך? ככה היא תקבל את השונה? אני באמת רוצה להבין. בוא אני אעשה לך ספוילר קטן, אף אחד לא יבטל את מצעד הגאווה, אף אחד לא יגע בזה".
הצל הוסיף: "ויש גם חבר כנסת חשוב מאוד מהקהילה הגאה, וכולם בימים מקבלים אותו ומכבדים את חייו, אז רד מההפחדה הזאת, מספיק. ולאבי מעוז מותר לא להסכים עם המצעד, ולך מותר לא להסכים עם אבי מעוז, אבל לשניכם מותר להגיד את זה בלי להפוך לחשוכים, וסכנה לדמוקרטיה, מה אתה אומר? ועוד משהו שבאמת מטריד אותי, עברתי על כל הפוסטים שלך של הממשלה האחרונה ולא מצאתי פעם אחת זעקה על עתיד ילדך, על חושך, על אפלות, שממשלה האחרונה חברי הקואליציה אמר שרעמ לא יתנו לשום חוק שנוגע לסוטים לעבור".
"תנחש מי הם הסוטים? הוא אשכרה קרא לקהילה סוטים וזה עבר בדממה. אף אחד מכם לא אמר כלום ולא צייץ מילה. אבל כשאבי מעוז לא רוצה מצעד זה קץ הדמוקרטיה. אשכרה היה לכם בקואליציה מפלגה, התנועה האיסלמית, שעל פי האמונה הדתית שלה יש גזר דין מוות על הומוסקסואליות, ובית המשפט האיסלמי יכול לקבוע אם זה בסקילה, שרפה או מגג של בניין. מפלגה בקואליציה, מילה לא אמרתם".
הצל סיכם: "איך אמר פעם ראפר פרסי חכם? עכשיו דממה. אח שלי אני לא שונא אותך, אין לי בעיה עם דעותיך אפילו שהן לא דעותיי, אבל הפעם הגזמת, יצאת יותר צבוע מהדגל שמייצג את הקהילה שלך, עוד שנייה ב-2023 ואין לאף אחד יותר בעיה עם הקהילה הגאה. היא חלק מהחיים, חלק מכולנו, וכולנו מקבלים אותם. תפסיק לעשות הפחדה, אתה רק לוקח את הצעדים של הקהילה אחורה ומוציא את עצמך קטן, שמאלן. תמשיך לעשות מוזיקה ותמשיך ללכת עם שמלה, אף אחד לא יעצור אותך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מעוז טועה הבעיה היא לא המצעדים
    אי 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא התהלוכות פוגעות. מה שפוגע שהקהילה משליכה עלינו את הדרך שלה . לדוגמה הורביץ עם תרומת הדם אין אבא ואימא העדיף את הקהילה ממקום להסתכל על כולם. עכשיו כניסה של הקהילה לבית הספר בטענה שזה לעזור לילדים רק האם זה בא לעזור או יותר נכון להביא יותר בלבול , העזרה אמורה לבוא מאנשי מקצוע שלא קשורים לקהילה.
    סגור
  • 4.
    אין על הצל
    א 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומר את כל האמת בפנים
    סגור
  • 3.
    חח מצחיק
    דוד 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מצחיק שהצל מרגיש שהוא מתקרב לאלוקים בזה שהוא נגד הקהילה והוא עצמו מחלל שבת ומקעקע את עצמו וטוען שהקהילה צבועה
    סגור
  • היא באמת צבועה (ל"ת)
    אי 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל מילה
    שיר 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הצל, צודק במאה אחוז.
    סגור
  • 1.
    רן בחור נחמד, אהוד,סימפטי
    מירו 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק בבקשה תמשיך להיות כך ואל תפחיד את מעריציך כי כולם יודעים שהאמירה פוליטית בלבד. אתם לא מקבלים את רצון העם. אתם סובלים סתם. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. גם אני לא אוהב לראות את המצעד עם כל ההתערטלות וכו... אני מכבד את כל חברי הקהילה שמתנהגים כמו כל עם ישראל בלי ההצגות המכוערות. אתה דווקא כזה.
    סגור