בארץ

רן דנקר זועם: "הופכים לחברה קרועה, הציניות תגרום להרס"

רן דנקר מבוהל ממינויו של ח"כ אבי מעוז לאחראי על היחידה לתוכניות חיצוניות במשרד החינוך. "מחשבה שיש רק דרך אחת הופכת אותנו לחברה אפורה שמובילה לקרעים בתוך עצמה"
מערכת ice |  2
רן דנקר (צילום אור דנון)
במסגרת ההסכם בין הליכוד למפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז יקבל את האחריות על היחידה לתוכניות חיצוניות במשרד החינוך. על פי ההסכם בקרוב תוקם "הרשות לזהות לאומית- יהודית, שתקציבה צפוי להיות בסביבות 100-150 מיליון שקל.
ההסכם עם מעוז עורר סערה רבה בקרב פוליטיקאים רבים, אך גם אמנים רבים הביעו דאגה בעקבות מינויו של מעוז, הידוע בדעותיו נגד חברי הלהט"ב, לתפקיד מפתח במשרד החינוך.
"אני מחנך את הילדות שלי לחופש מחשבתי, להכרת ואהבת השונה והאחר, החופש לבחור כל יום מי אתה ומה אתה ואיך אתה רוצה לחיות את חייך", כתב רן דנקר בפוסט באינסטגרם שלו. "החופש הוא חוסן, מחשבה שיש רק דרך אחת הופכת אותנו לחברה אפורה שמובילה לקרעים בתוך עצמה, שעלולה בהכוונתם של פוליטיקאים ציניים לגרום לשריפה, פילוג והרס".

"אנחנו רוצים לחנך את הילדים שלנו בצורה מכבדת ומועילה, כזו שמאפשרת לבחור. ההיסטוריה מראה שוב שוב, אי אפשר ללכת נגד הטבע והטבע מרובה צבעים. קחו את החופש לידיים עבור כל מי שמאמין בעולם של אפשרות אחרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צביעות
    ליאת 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוליד טעה יו"ר סיעת רע"מ התבטא בחריפות נגד הלהט"ב: "לא יעבור חוק כלשהו שקשור לסוטים בקולות מפלגתנו" לא שמעתי אותו מדבר. עכשיו עדיין אין ממשלה והם קובעים ומספרים לנו על אסונות. תאשימו את לפיד שמחרים ובגללו אין ממשלה חילונית רחבה
    סגור
  • 1.
    ערוצי התקשורת
    צפוני 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כל שחקן או זמר אהוב, נופל כפרי בשל לרצות את התקשורת היהודית, ויוצא בהצהרות? עכשיו נחכה לראות מה הן תגובות בני עמך.
    סגור