ויראלי

סטטיק בצעד ראשון אחרי הגירושין: "בקרוב תשמעו את הכל"

חודש של עבודה בווילת הפאר בקיסריה עם שורה של אמנים ויוצרים, הגיעה לסיומה והזמר שיוצא לדרך עצמאית עם אלבום מיוחד מקפל את החפצים ועוזב בחזרה לחייו שבחוץ
מערכת ice |  4
סטטיק (צילום פייסבוק/ סטטיק)
חודש של עבודה מאומצת וגם של חיי פאר ובעיקר עבודה על האלבום החדש שלו, סטטיק החל לפרק לאט לאט את הווילה היוקרתית ששכר בקיסריה, אליה נכנס בחודש שעבר כדי ליצור ולהקליט את האלבום הבא שלו, כפי שפורסם לראשונה ב-mako מוזיקה, שיהיה גם אלבום הבכורה שלו לבד. 
לא מעט מזומנים הושקעו בבית, שצולם ותועד לצורך דוקו ריאליטי שיעלה בקשת 12 שקנתה את הזכויות, הזמר התחיל בפירוק של האולפן שנבנה בווילת הפאר וגם של מערך המצלמות שהקיף אותו 24/7 ואת היוצרים שהגיעו להתארח אצלו. כעת, הוא חוזר לעולם שבחוץ וככל הנראה ישכור דירה ראשונה לבדו ללא אשתו לשעבר שרית פולק. ההערכה היא שיגור בתל אביב.
הוא וחבריו יחזרו כל אחד לביתו ויתחילו בשלב הבא של עיבוד האלבום: "יש עוד עבודה על החומרים, צריך לעבוד על השירים באולפן כמו שצריך כדי לסיים את הכל", נכתב במאקו בהסתמך על מקורבים לזמר.
סטטיק נכנס לווילה המדוברת שבקיסריה לפני כחודש עם רון ביטון, ג'ורדי, איתי שמעוני, צמד המפיקים טריאנגל, לטובת עבודה על אלבום ראשון ללא בן אל תבורי. כעת כתב סטטיק כמסר אחרון עם תמונה של פירוק האולפן: "מפרקים את המקום שהיה לנו לבית בחודש האחרון, כמה עברנו, בקרוב תשמעו את הכל"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סטטיק
    אילן 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב תשמעו את הכל" זאת הבעיה שבאת אנחנו לא רוצים לשמוע אותך. שמענו כבר יותר מדי
    סגור
  • 3.
    מוזיקה לא מייצרים כך זה בטוח. זה שייצרתם..
    אמיר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קונספט של 'לבד בוילה סגור חודש', לא אומר שאפשר לייצר כך מוזיקה טובה, אלא רק כותרת נטו. לפעמים יוצר ומוזיקאי צריך להיות לבד, לתת לדברים לשקוע ,למצוא אמת פנימית, ואז מתוך זה לכתוב וליצור. ואז יוצרים שירים אמיתיים. כאן- סטטיק נכנס עם עוד מפיקים לבית, אין כאן אינטימיות או ניתוק, משאר הדברים שכבר בשנה האחרונה. אין דרך או תהליך. זה הכל מוכתב לתוך ה'תבנית' הזאת. וכיוון הושקע בה כסף. אז הוא מחוייב לייצר 'להיטים', אז זה הכל סביב כסף ,לא אמת פנימית או פריצת דרך וכו' .וחבל.
    סגור
  • 2.
    הרסת זוגיות
    אתי 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החזקתי מימנו והתגלהבחור לא אמין, חרדתי וילדותי.
    סגור
  • 1.
    לא מעניין בכלל (ל"ת)
    טל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור