ויראלי

נועה קירל תחזור למונית? "הייתי בשוק, פשוט בהלם"

נהג המונית מהסרטון הוויראלי בו הופתע לגלות שנועה קירל אצלו במונית מגיב להפתעה שחיכתה לו: "לא ידעתי שהיא יושבת מאחורי, לא הסתכלתי אחורה אפילו. היא עדיין לא יצרה איתי קשר, אבל אני מקווה מאוד, הלוואי"
מערכת ice |  5
נועה קירל (צילום אינסטגרם)
את הסרטון של נועה קירל שעלתה למונית באילת ושמעה את הנהג, שלא זיהה שהיא על המונית, מדבר עליה ומרעיף עליה שבחים לאחר בחירתה לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב בטח כבר ראיתם, כולל גם חיקוי משעשע למדי של אבי נוסבאום, אבל עכשיו הנהג, דודו סער, שהפך בין לילה לכוכב רשת, מגיב לסרטון הוויראלי בראיון ל'מהדורה ראשונה' בערוץ קשת 12.
בראיון שערך לתוכנית התייחס הנהג דודו סער להפתעה שחיכתה לו במונית כאשר גילה שנועה קירל יושבת ממש מאחוריו ושומעת אותו מדבר עליה: "הייתי בשוק, פשוט בהלם, לא ידעתי שהיא יושבת מאחוריי ודיברתי עליה כי לא ידעתי שהיא נמצאת. אני מדבר עליה והיא יושבת במונית, לא הסתכלתי אחורה אפילו. אני שומע את השירים שלה ועוקב אחריה ולבת שלי יש את כל הבשמים שלה. הלוואי שהיא תצליח באירוויזיון, זה מה שכולנו מקווים, באמת". 
 
כאשר נשאל האם נועה יצרה איתו קשר והזמינה אותו להופעה, ענה הנהג: "לא, לא, היא עדיין לא יצרה איתי קשר, אבל אני מקווה מאוד, הלוואי". עם זאת, אחרי הבאזז המטורף שיצר הסרטון מהמונית סביר להניח שההזמנה להופעה כבר בדרך.
 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה את לבושה כמו פריחה ?
    אני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל את ילדה מתוקה שלא יעלה לך אל תהרסי לעצמך
    סגור
  • 4.
    מגעילה
    דביר 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יצור דוחה יכולה בקלות להתקבל לאיזה סוכנות ליווי ואת החשפנית הזאת שולחים לארוויזיןן ? אותי היא לא מייצגת ואני חילוני לגמרי
    סגור
  • 3.
    גיזרה חטובה
    נהג מונית 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נועה שומרת על גיזרה . בטן חטובה עובדת על שרירי הליבה . בראבו נועה קירל .
    סגור
  • 2.
    תגובה
    מוטי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נועה היקרה גם כך את מושלמת למה לחפש תשומי דרך התחתונים
    סגור
  • 1.
    נועה
    טלי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בושה שאת מייצגת את הנוער קצת יותר צניעות על המסך חבל שאת כזאת לידרית ומשפיענית שלא תפעילי על ערכים יותר חשובים שילמדו ממך.
    סגור