ויראלי

הרשת נחרדת: מה המשפחה עשתה לכלב שלה לאחר מותו?

משפחה שהכלב האהוב שלה מסוג גולדן רטריבר מת, קיבלה החלטה יוצאת דופן להפוך את פרוותו ??למזכרת, ועוררה ויכוח בין הגולשים באינסטגרם, לשם העלו את הסרטון שלו, אם הלכו קצת רחוק מדי או שזה לגיטימי
מערכת ice | 
כלב (צילום pexels)
משפחה שהכלב האהוב שלה מת קיבלה החלטה יוצאת דופן להפוך את פרוותו ​​למזכרת, ועוררה ויכוח בין הגולשים באינסטגרם, לשם העלו את הסרטון שלו, אם הלכו קצת רחוק מדי או שזה לגיטימי. המשפחה האוסטרלית שחיה במלבורן, שיתפה את התמונה של הגולדן רטריבר שלה ברשתות החברתיות וסיפרה כי היא שומרת אותו למזכרת.
בעלת העסק שביצעה את שימור הפרווה של הכלב, מאדי בת ה-29, סיפרה כי היא הפכה את העור של הכלב כדי שהפרווה לא תיפול ממנו, וכך הוא יישאר במצב טוב למשך שנים רבות. מאדי שיתפה בפוסט שהעלתה שאלות תמוהות של אנשים, והסבירה כי הפרווה של הכלב ממש לא משמשת כשטיח עליו ניתן ללכת. 
"לא הכינו שטיח לסלון מהגולדן רטריבר הזה. אני יוצרת אנדרטאות אלטרנטיביות לחיות מחמד עבור אלה שרוצים לשמור על תזכורת פיזית של חיית המחמד שלהם", אמרה. מאדי הוסיפה: "יש אנשים שבוחרים רק חלק מהעור, יש אנשים שבוחרים את כל הקליפה. חיות המחמד שאני משמרת אינן שטיחי רצפה. הן מאוחסנות לצד אפר, תמונות, יצירות אמנות, קולרים וכל שאר המזכרות שהבעלים שמר...זה אותו רעיון כמו אחסון של כד על המדף".
התגובות היו שנויות במחלוקת. חלק מהן תמכו במאדי וביצירות שלה וטענו כי היא עושה עבודת קודש בכך שהיא עוזרת לאנשים לעבור את האובדן של החיה האהובה שלהם ולשמור עליה כמזכרת. אחרים דווקא הזדעזעו מהרעיון וסיפרו כי הם מתקשים לקבל זאת. 
"הזיכרונות שלי נותנים לי שלווה, לא יכולתי לעשות את זה, זה יקשה עליי", אמר אחד. גולש אחר הוסיף: "אני לא יודע אם אוכל להתמודד עם זה". אז מה אתם חושבים, מוגזם או לגיטימי?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה