קריירה ולימודים

ראש עיריית חברון מתחרט: לא ישלם לרוצחי כלבים

אחרי שראש עיריית חברון הבטיח לתת 20 שקל לכל מי שיהרוג כלב משוטט - הוא חזר בו בעקבות לחץ כבד, וטען: "רק רציתי לעשות פרובוקציה, אף אחד לא קיבל תשלום"
מערכת ice | 
צעיר פלסטיני בציד כלבים בחברון
בעקבות הביקורת הרבה שהוטחה מכל עבר ולחץ ישראלי כבד – ראש עיריית חברון חוזר בו מההבטחה לשלם 20 שקל לכל מי שיהרוג כלב משוטט.
החרטה של ראש העיר תייסיר אבו סנינה, לשעבר מחבל שישב בכלא הישראלי, הגיעה מעט מאוחר לאחר שלפחות עשרות כלבים הומתו בחברון. האירוע החל בעקבות תקריות רבות של נשיכת תושבי העיר על ידי כלבי משוטטים, לטענת העירייה כ-73 בני אדם נפגעו.
ראש העיר אבו סנינה אמר בראיון ברדיו ביום רביעי שעבר כי "כל מי שיהרוג כלב משוטט או ימסור אותו יקבל 20 שקל". עד מהרה הופצו ברשתות החברתיות תמונות מחרידות של פגרי כלבים על רכבים, או ילדים ומבוגרים שמכים כלבים במקלות, וכן כלבים קשורים.
על ראש העירייה הופעל לחץ כבד, ואמש אמר אבו סנינה לאתר ynet כי הוא חוזר בו: "אמרתי את מה שאמרתי על מנת לעשות פרובוקציה בקרב עמותות זכויות בעלי החיים, שלא עושות את תפקידן בחברון", טען ראש עיריית חברון, "אבל אף אחד לא הרג כלב וקיבל כסף. כולי תקווה שגוף חיצוני כמו עמותות וארגונים יעשו את עבודתם ויצילו את חברון מהתופעה הזו".
בכפרי יהודה ושומרון כמו בחברון ידועה בעיית הכלבים המשוטטים, אשר מגיעים לעיתים גם לישובים היהודיים. בחודש פברואר הותקפה ילדה בת 10 מקריית ארבע על ידי כלבים משוטטים, וניצלה בזכות תושב פלסטיני שהצליח להבריח אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה