ויראלי

הגיוס המטורף של כוכב היוטיוב: רוצה 150 מיליון דולר

היוטיובר המצליח בעולם MrBeast מבקש לגייס 150 מיליון דולר עבור האימפריה שלו, לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. חוץ מערוצי יוטיוב הוא מנהל גם רשת מסעדות המבורגרים ומותג חטיפים
מערכת ice | 
MrBeast (צילום מתוך יוטיוב)
ג'ימי דונלדסון, מי שמכולם מכירים בשם MrBeast, היוטיובר המצליח והעשיר בעולם שכבר חולש על אימפריה בגיל 24 בלבד, רוצה לגייס מימון של 150 מיליון דולר, לפי שווי עסק של 1.5 מיליארד דולר.
אתר celebrity net worth דיווח כי אם הערכת השווי הזו אכן תתרחש, זה יהיה העסק הראשון בעולם של משפיעני רשת שחצה את רף מיליארד הדולר, ויהווה קפיצת מדרגה עצומה לכלל המשפיענים ברחבי הגלובוס.
האימפריה העסקית של MrBeast משתרעת הרבה מעבר לסרטונים הוויראליים והפעלולים המרכיבים את ערוץ היוטיוב הפופולרי שלו. יש לו עוד כמה ערוצי יוטיוב, כולם עם בין 16 מיליון ל-29 מיליון מנויים, בתוספת רשת המבורגרים בשם MrBeast Burger, ומותג החטיפים Feastables. דווח אפילו דווח שהוא עובד על סדרה של נטפליקס.

כעת, נראה שהוא מחפש מימון מעולם ההשקעות כדי להרחיב את המותג האישי שלו עוד יותר, עם תוכנית לפתוח מסעדות נוספות ולרכוש עוד סחורה.
הערכת השווי של 1.5 מיליארד דולר תהיה ההשקעה המוסדית הראשונה בכל תיק ההשקעות של MrBeast, אבל הוא נחל הצלחה מסוימת בקבלת מימון לאחד מהמיזמים העסקיים הפרטיים שלו בעבר, לאחר שגייס הון של 5 מיליון דולר עבור Feastables לפי שווי של 50 מיליון דולר. מדובר בחברה קטנה יותר מ-MrBeast Burger אבל רווחית הרבה יותר, עם הכנסות של עשרות מיליוני דולרים צפויות במהלך 2022.
בשנת 2022 MrBeast דורג במקום הראשון ברשימת יוצרי התוכן המרוויחים ביותר של פורבס, עם רווחים של כ־54 מיליון דולר. הוא החל לפרסם סרטונים ליוטיוב בשנת 2012 בגיל 13, אך להכרה בינלאומית זכה רק בשנת 2017, אז פרסם את הסרטון "לספור עד 100,000", שנצפה עשרות אלפי פעמים תוך ימים ספורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה