ויראלי

לא תאמינו למי האקסית של אלה לי הצביעה בבחירות

למרות היותה חלק מהקהילה הגאה, האקסית של אלה לי להב, מאיה ג'ריס, הכריזה כי הצביעה בבחירות לציונות הדתית: "תחשבו על החיילים ועל הזכויות שלהם. ואני לוקחת סיכון ענקי שאני הולכת לקבל אש מהצד של הקהילה"
מערכת ice | 
אלה לי (צילום אינסטגרם/ אלה לי)
אחרי תקופה ארוכה מאוד של ציפיות, בחירות 2022 הגיעו אתמול (שלישי) סוף סוף לסיומן עם קרב דרמטי במיוחד בין הגושים בו בסופו של דבר גוש הימין בדרך לניצחון גדול כשבנימין נתניהו בדרך חזרה לראשות הממשלה.
המפלגה שהייתה ללא ספק הפתעת הבחירות הללו היא הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, שזוכה ל-14 מנדטים והיא המפלגה השלישית בגודלה בישראל. מי שהודתה בכך שהצביעה למפלגת הציונות הדתית היא מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי, שהפתיעה בבחירתה עקב היותה חלק מהקהילה הגאה.
ג'ריס סיפרה על כך עם סדרת סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כשרשמה: "למה בחרתי בבן גביר? הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ועוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר יש כאלה שיגידו אבל הוא נגד הקהילה אבל זהו שפה אני לא חושבת על עצמי כרגע כל אחד והדעה שלו ולאנשים אחרים מהקהילה אני לגמרי כרגע חושבת על החיילים שלנו ועל משפט שב ראש ועדת ה המרכזית לכנסת העשר הביטחון חתימות חברי ועדת הקלפי למדינה ואני חושבת שבן אדם כמוהו יכול להביא את זה ובענק".
ג'ריס הוסיפה: "החיילים ששומרים עלינו 24/7 הם צריכים לקבל את הזכויות ואחר כך נתחשבן על השאר :) אז כן איתמר אני לגמרי חושבת שאתה היחידי שיכול להעניק לחיילים ולביטחון המדינה את הזכות הזאת. עכשיו הבנתם? יופי תחשבו על החיילים ועל הזכויות שלהם. ואני לוקחת סיכון ענקי שאני הולכת לקבל אש מהצד של הקהילה אבל לא להתבלבל אני גם חלק מהקהילה וזה נטו לשים את הלב שלי עם החיילים האלה ושום דבר אחר לא חשוב יותר מזה. אז קחו את זה הכי בקטע טוב והכי קל שיש ותחשבו על החיילים שלנו. שוב אגיד את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה