ויראלי

חודש המודעות לסרטן השד: מרים פרץ הצטרפה לקמפיין

מרים פרץ נחשבת לאחת הדמויות האהובות והמוערכות בישראל, כעת היא מצטרפת לקמפיין עמותת "אחת לתשע" וכתר וקוראת לנשים ללכת להיבדק
מערכת ice | 
חודש המודעות לסרטן השד
לכבוד החודש למודעות לסרטן השד פורסם כי מרים פרץ נרתמת ומצטרפת לקמפיין הארצי של עמותת "אחת לתשע" ו"כתר". לוגו הקמפיין אשר נבחר הוא - "שבי רגע, הרגע הזה עשוי להציל את חייך". יחד עם פרץ נשים רבות בעלות השפעה מכל הקשת הישראלית וחברות הצטרפו לקמפיין החשוב אשר נמשך לכל אורך חודש אוקטובר.

קרדיט - שיר גרסון

כחלק הקמפיין, יצרה חברת כתר מהדורת כסאות בצבע וורד, אשר מזוהה כצבע המלחמה בסרטן השד. החברה הודיעה גם שכל ההכנסות ממכירת הכסאות יוקדשו במלואן לעמותת "אחת מתשע".
על פי נתוני עמותת "אחת מתשע" - כמידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,500 חולות חדשות בסרטן השד, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%. מכאן החשיבות הרבה בהעלאת המודעות לבדיקה מוקדמת.
ידוענית נוספת אשר לקחה חלק בקמפיין היא קרן פלס. שיחד עם קבוצת זאפה הצטרפו למאבק למודעות סרטן השד והחליפו את כל כסאות ההופעה שנערכה באמפי שוני בכסאות בצבע וורד. אליה מצטרפות עוד חברות מובילות בשוק הישראלי להעלאת המודעות בשיתוף עם העמותה, דוגמת רשת קניוני עופר, חברת הקורקינטים Lime, וחברת ביגוד הספורט סטרונגפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה