ויראלי

עדן פינס מושפלת ברשת. תביעת ענק בדרך?

אחרי חרושת השמועות על הזוגיות החדשה של הדוגמנית הישראלית וההפסד המוחץ של מכבי חיפה, עדן פינס סופגת עקיצה  משפילה ברשת
מערכת ice |  2
עדן פינס, ניימאר (צילום אינסטגרם, ויקיפדיה)
משתמש טוויטר תחת החשבון @HaiTanami עורר היום סערה לאחר שהתחזה באמצעות חשבונו לעדן פינס, והחליט לצייץ "בשמה" בדיחה משפילה. בציוץ שרוכב על אקטואליית הספורט האחרונה, נכתב: "ישראליות שניימאר חגג עליהן: מכבי חיפה, אני". פינס כמובן לא קשורה לפרסום הציוץ ואף שוקלת לתבוע את המתחזה
בזמן הזה היא עצמה שידרה עסקים כרגיל בעמוד האינסטגרם שלה, והתרכזה בפירגונים של עמודי הסלבס השונים על נושא אחר ומשמח יותר - כיכובה בעמוד האינסטגרם של פאקו רבן בהשקת הבושם החדש לנשים.
לפי דיווח של יפעת הילל, עומרי יערי מנהלה הפרטי של פינס התייחס לתקרית הציוץ והמתחזה ומסר, "זה הגיע אלינו ואנחנו כרגע בוחנים את האופציה לתבוע דיבה".
שמועות על קשר זוגי בין השניים - הדוגמנית הישראלית עם כוכב פריס סן ז'רמן החלו הגיע לפני חודש על פי סטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם של רפאלה, אחותו של ניימאר, פינס ורפאלה נכחו יחד במשחקו של החלוץ ביום שבת מול ברסט, במסגרת הליגה הצרפתית, בו הוא גם כבש את השער היחיד בניצחון 1:0 של הקבוצה הפריסאית. הבנות התחילו לעקוב אחת אחרי השניה בפלטפורמה.
ניימאר ואחותו מאוד קרובים וכל שנה הכוכב נוסע למסיבת יום הולדת של רפאלה בברזיל, כאשר בעבר דווח כי החלוץ מזייף פציעות וממציא תירוצים כדי להגיע לאירוע. את פינס הוא מכיר כבר תקופה ולאחרונה השניים חגגו במסיבה פרטית של ניימאר בתל אביב, כאשר שיחק עם קבוצתו במסגרת הסופר קאפ הצרפתי שנערך באצטדיון בלומפילד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין תתחת
    האמיתי 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי עם הריקנות האפסית הזו מה היא זכתה באיזה פרס נובל או עוזרת לקשישים
    סגור
  • 1.
    יאלה גן עדן
    מוטי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כל פריז אחר כך ברצלונה רוצה לקחת את ליגת האלופות בהליכה ?
    סגור