תרבות ופנאי

גם בישראל? "ניימאר בגד בבת הזוג שלו בזמן שהיא ישנה"

אחרי ש"חגג בסתר" בארץ הקודש, על פי דיווח באתר "אקסטרה אונליין", הכוכב הברזילאי היה עם אישה אחרת בזמן שברונה נשארה לישון באחוזה שלו והוא יצא לבלות. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהפרשה המרעישה

מערכת ice |  1
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
זמן קצר לאחר ש"חגג בסתר" בישראל בתום המשחק בין פריז סן ז'רמן לנאנט, באתר "אקסטרה אונליין" טוענים שניימאר בגד בבת הזוג שלו, ברונה, והשניים חוו משבר קשה ואף נפרדו. זוכרים את אוליביה קלי, הדוגמנית ומאמנת הכושר שטענה בראיון בטלוויזיה האוסטרלית שפלריטטה עם ניימאר ושהוא לא מפסיק לשלוח לה הודעות באינסטגרם? זה קרה לפני כחודש, כאשר היא הוכיחה שהיא דוברת אמת והראתה למצלמה את ההתכתבויות ביניהם. כעת, נראה שהיא צדקה לגביו.
ניימאר וברונה כאמור שמו קץ לרומן הקצר ביניהם, לאחר שהמשפיענית הברזילאית גילתה שכוכב פ.ס.ז' בגד בה במהלך חופשה בריו דה ז'נרו, כך על פי אותו דיווח. הבגידה, ככל הנראה, התרחשה כמה שעות אחרי שהשניים חייכו למצלמות בפסטיבל יוני המסורתי של ברזיל שבו הם בילו יחדיו. לאחר מכן ברונה הייתה עייפה ורצתה להישאר לישון, ואילו ניימאר רצה לחגוג והחליט לצאת עם חברים בזמן שהיא נותרה בבית. "ברונה גילתה שהוא היה עם בחורה במסיבה והחליטה להיפרד מיד. היא אספה את חפציה והלכה על הבוקר מבלי לדבר עם אף אחד", התוודה מקור אנונימי.

"לאחר שעזבה, ניימאר חזר לחגוג במסיבה נוספת בנוכחותם של דוגמניות, משפיענים, חברים וכדורגלנים", הוסיף המקור. בעוד הברזילאית בוחרת לשתוק ולהמשיך בחייה, כשאפילו פתחה שאלות תשובות באינסטגרם ולא השיבה על שאלה אחת בנוגע למערכת היחסים עם הכוכב. מנגד, ניימאר העלה סרטון שתפס את תשומת הלב של כולם במהירות. שחקן פ.ס.ז' הבהיר ש"לדבר זה רע", הוא חוזר על זה שוב ושוב, אמנם בחיוך, אבל ברור לכולם היטב על מה הוא מדבר. רבים מהמיליונים שעוקבים אחריו מפרשים שהמסר הזה מופנה ישירות למי שמטיל ספק ביחסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא רואה בצורך שלו שום בעיה.
    נחשון 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 8
    להיות במערכת יחסים עם פרטנר פרטנרית אחד סותר את הטבע. כיוון שמקרה שלו לשכב עם נשים נוספות יחשב לבגידה ולבלתי מתקבל הוא נאלץ לחיות בשקר וללכת על קצות האצבעות. אפשר לאהוב את בת הזוג ובאותה נשימה לשכב עם אחרות. וכן להיפך. אבל מה לעשות שהרבה א. נשים נעשים רכושנים ולא מוכנים לחלוק!
    סגור