ויראלי

קלואי קרדשיאן חושפת מהי הבקשה המיוחדת שלה אם תיכנס לתרדמת

קלואי קרדשיאן חושפת בפרק החדש של 'משפחת קרדשיאן' מהי הבקשה הייחודית שיש לכבד במידה והיא תיכנס לקומה, וזה ממש לא מה שהייתם מצפים
מערכת ice | 
קלואי קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
הפרק החדש בעונה השנייה של תכנית הריאליטי של משפחת קרדשיאן מעוררת היום יותר משיח אחד. בפרק החדש היו שתי תגליות מפתיעות עבור הצופים, לאחר שקיילי ג'נר חשפה כי חוותה דיכאון שלאחר הלידה וכי בכתה כל יום במשך מספר שבועות. לצד אחותה הקטנה, גם קלואי חשפה פרט מפתיע לגביה אך בעיקר מאד משעשע.
המשפחה כבר דיברה בעבר בנוגע לפתיחות שלה בנוגע לנושאים הקשורים למוות ובפרק החדש קלואי חשפה מהי הבקשה המיוחדת שלה במקרה והיא תיכנס לקומה. על פי דרישתה היא רוצה שימשיכו לעשות לה מניקור ועיצוב לציפורניים מהסיבה שאנשים ימשיכו לבוא ולבקר אותה. 
לאחר חשיפה זו בחרו קריס וקיילי ג'נר לגלות כי גם הן חושבות על הנושא ובהתאם היו אמורות ללכת לבחור מוזוליאום משותף לפני זמן מה אך הדבר נדחה. כלל השיח התעורר בעקבות ניתוח שאם המשפחה קריס עברה לאחרונה בירך. 
כזכור, קלואי חשפה לא ממזמן כי עברה ניתוח להסרת גידול סרטני על פניה ולכן ייתכן כי השיחות הדיכאוניות הללו הן דווקא חשובות למדי. כמו כן, אלו לא הקשיים היחידים שקלואי חווה בתקופה האחרונה היות וכזכור גם היא זכתה לחבוק תינוק חדש בזרועותיה תודות לפונדקאית וזאת לאחר שגילתה כי האקס ואבי ילדיה, טריסטן ת'ומפסון, בגד בה שוב וכי עתיד להיוולד לו ילד במקביל ילד נוסף מאישה אחרת.
כמו כן, כלל המשפחה נדרשים בעת זו להתמודד עם ההשלכות מצד הדברים שאומר אבי ילדיה של קים קרדשיאן, הראפר קניה ווסט שמעורר לא מעט מחלוקת וזעם בקרב אוכלוסיית ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה