ויראלי

התייקרות מוצרים בסופרמרקטים? גיא לרר עוקץ: "אין גל עליות"

מגיש תכנית 'הצינור' של רשת 13 עוקץ את הדיווחים בחדשות 12: "אין גל 'החל מהיום', אם הרשתות יעמדו במילתם והציבור לא יהיה אדיש - שום דבר לא סגור"
מערכת ice |  3
הצינור שי אביטל (צילום צילום מסך הצינור)
עליית המחירים מדאיגה אתכם? גיא לרר, מגיש תכנית 'הצינור' של רשת 13 טוען כי נבואות הזעם כי 'כבר מהיום' מתחילות עליות המחירים בכל הסופרמרקטים בדגש על מוצרי יוניליוור ודיפלומט, הן לא כל כך מדויקות ובעיקר זורעות פאניקה בקרב הציבור.
 
לרר כתב: "אין גל עליות מחירים ״החל מהיום״. יש בקשות של יבואנים ויצרנים מרשתות השיווק להעלות. יש רשתות שיווק שהבטיחו שיסרבו ויש את הציבור שהוכיח שיכול להשיב מלחמה. אם הרשתות יעמדו במילתם והציבור לא יהיה אדיש - שום דבר לא סגור".
 

כאמור, בחדשות 12 דווח קודם לכן החל מהיום עומדים להתייקר מוצרי בסיס דוגמת מוצרי הניקוי של סנו שמחירם עולה בפעם השלישית בשנה וחצי, הגבינות של מחלבות גד, מוצרי יוניליוור הרבים כמו דגני בוקר, השוקולדים בייצור של פררו רושה ורבים אחרים בטווח של 20%-25%.

עוד דווח בין היתר כי ההתייקרות מתרחשת לאחר שחברות המזון ומוצרי הניקוי פנו לרשתות השיווק הגדולות בארץ בדרישה להרים את מחירי המוצרים. היו מספר רשתות שסירבו לכך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לידיעת כל האליטה המתרוממת גל העליות כבר פה
    אורן 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאתם בישראל הראשונה מרוויחים מספיק בשביל שזה לא יזיז לכם אבל רוב אזרחי ישראל רואים את הפערים בשנה האחרונה בחשבוניות הקניה
    סגור
  • 2.
    יש לי רעיון בשבילך - גיא
    לי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתייעץ עם האחות של אישתך.....האישה ההזויה ביותר ....יצור מכוכב אחר.
    סגור
  • 1.
    גיא לפרלמנט
    אביבי 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מדוע לא הוצע, עד כה לגיא לרר להשתלב במפלגה, כמושיע, גואל ולוחם למען הציבור. האיש היקר, גיא לרר, ראוי לשרת את הציבור
    סגור