ויראלי

רזבוזוב, יואל רזבוזוב: צפו בסרטון התיירות החדש של ישראל

שר התיירות החליט לנצל את הדמיון הרב שלו לדניאל קרייג, המגלם את דמותו של ג'יימס בונד. בסרטון שהפיק מכספו הוא מעודד את התיירות לישראל
מערכת ice | 
שר התיירות, יואל רזבוזוב (צילום דוברות השר)
"חושבים כל הזמן שאני ג'יימס בונד, עוצרים אותי בהרבה מקומות ועושים סלפי. אני אומר להם שזה לא אני – אבל הם בכל זאת רוצים תמונה" – שר התיירות יואל רזבוזוב החליט שהוא לא יבזבז את הדמיון לדמותו של ג'יימס בונד שגולמה על ידי דניאל קרייג ויפרסם סרטון תיירות למען עידוד התיירות למדינת ישראל.
הקיץ חלף ועימו ישנה ירידה בעולם התיירות ומדינות רבות מנסות לעודד תיירים על ידי סרטוני תדמית שונים ומגוונים. בישראל החליטו כי כדאי לנצל את דמיונו של רזבוזוב לקרייג ולהפיק סרטון תדמית בהשארת סדרת סרטי "ג'יימס בונד". הסרטון מציג את מיטב אתרי התיירות בישראל כאשר רואים בין היתר את רזבוזוב לבוש בחליפה, שותה מרטיני, מתצפת על הכותל, גולש ויוצא מהים ללא חולצה.  
 

"כשאמרו לי שבזכות הדמיון לג'יימס בונד אוכל לעזור בשיווק של ישראל, ובהפצת הטוב והיפה שיש לנו פה בארץ לעולם, לא היססתי", אמר שר התיירות. "אני רואה בתפקידי שליחות לאומית, לכן נרתמתי והפקתי את הסרטון שיפרסם את המדינה הנפלאה שלנו לעולם". בסביבתו של רזבוזוב הדגישו כי את הסרטון הוא מימן מכיסו הפרטי וזאת על מנת להפיץ אותו בישראל ובעולם לצורך עידוד הגעת תיירים לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה